اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

دوره ابتدایی زمینه‌ساز تعالی دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اعتقاد داریم دوره ابتدایی، دوره اساس، پایه و زمینه‌ساز رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

دوره ابتدایی زمینه‌ساز تعالی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار داشت: معتقدیم برای دستیابی به هر هدف، نیازمند برنامه‌ای هستیم که به درستی اجرا شود.

وی با تاکید بر شناخت اجرای برنامه، یادآور شد:‌ اعتقاد داریم دوره ابتدایی، دوره اساس، پایه و زمینه‌ساز رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه برنامه‌هایی که برای هدف‌گذاری‌ها مورد توجه است باید در دوره ابتدایی ایجاد شود، تصریح کرد: کار آموزش و پرورش از دبستان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش از توانمندی‌های دانش‌آموزان آگاهی کافی نداشته باشد، هیچ یک از برنامه‌ها به هدف مورد توجه نمی‌رسد.

امیری با اشاره به اینکه کار آموزش و پرورش، شکوفایی و هدایت استعدادهاست، گفت: در این مسیر، استعدادهای نهفته، توانمندی‌ها و مشکلات دانش‌آموزان شناسایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: در اجرای چنین فرآیندی، نیازمند آگاهی هستیم و نمی‌توان بدون آگاهی از وضعیت دانش‌آموزان، زمینه رشد استعدادها را فراهم کرد.

انتهای پیام/86007/ش‌10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول