اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

حرم شهدای گمنام در بهشت سکینه کرج رونمایی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از رونمایی حرم شهدای گمنام در بهشت سکینه کمالشهر کرج و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

حرم شهدای گمنام در بهشت سکینه کرج رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صفری ظهر امروز در نشستی در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌های بسیاری را برای دفاع از کشور و میهن کردند و با نثار جان خود امروز عزت و آزادگی و استقلال را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما است تا برای همیشه یاد آنان را زنده نگه داریم و ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز یکی از مهم‌ترین اهداف ما است افزود: نباید اجازه دهیم که گذر زمان دوران هشت سال دفاع مقدس را نیز از یادها ببرد بلکه باید با برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف یاد آنان را گرامی و زنده نگه داریم.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد یادآور خلق حماسه‌ای بزرگ است که به دست دلاورمردانی متعهد به ایران اسلامی رقم خورد، این روز خاستگاه اندیشه‌های بزرگ و اعتقادات راسخ قلبی ملتی است که برای پیروزی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند.

صفری فضاسازی محیطی در سطح شهر، برپایی ایستگاه صلواتی و رونمایی از حرم شهدای گمنام بهشت سکینه(س) کمالشهر کرج را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز عنوان کرد.

*امشب کرج نورباران می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به نورافشانی در شب سوم خرداد در چندین نقطه شهر کرج اشاره کرد و گفت: این نورافشانی نیز در شب آزادسازی خرمشهر انجام می‌شود.

صفری برپایی نمایشگاهی به این مناسبت را از دیگر برنامه‌های تدوین شده شهرداری کرج ذکر کرد و افزود: اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی در فرهنگسراهای تحت پوشش از دیگر برنامه‌های شهرداری در سالروز سوم خرداد است.

انتهای پیام/2302/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول