اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار کارآمدی، صداقت و ولایت‌مداری

لیست جهادگران ایران اسلامی برای شورای شهر تهران رونمایی شد

همزمان با ولادت با سعادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) لیست جمعیت جهادگران ایران اسلامی برای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با شعار کارآمدی، صداقت و ولایتمداری رونمایی شد.

لیست جهادگران ایران اسلامی برای شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) سوم خرداد سالروز آزاد سازی غرور‌افرین خرمشهر جمعیت جهادگران ایران اسلامی برای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی لیست خود را اعلام کرد.

دبیر کل جمعیت جهادگران ایران اسلامی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در ارتباط با این شعار اظهار داشت: جهادگران ایران اسلامی با شعار کارآمدی، صداقت و ولایت‌مداری در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.  

وهاب عزیزی همچنین از ورود جمعیت جهادگران ایران اسلامی به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: جمعیت جهاد‌گران ایران اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری مصداق این شعار را در عملکرد محمد‌باقر قالیباف و تیم مدیریت ایشان دیده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای شورای اسلامی شهر تهران از افرادی استفاده کرده‌ایم که ضمن اعتقاد به شعار جهادگران در عرصه کارآمدی دین در مدیریت اجرایی از سوابق خوبی برخوردار باشد تا این تأکید بتواند در شورای شهر هماهنگ با دولت آینده که دولت گفتمان مدیریت جهادی خواهد بود به نفع مطلوب در راستای حمایت از نظام و منافع مردم حرکت کند.

عزیزی عنوان داشت: در همین راستا یک لیست 15 نفره در حال حاضر توسط شورای مرکزی جهادگران اعلام می‌شود و در صورتی که افرادی با شاخص‌های جهادگران از طرف شورای مرکزی جمعیت تشخیص داده شوند در هفته آینده به اطلاع مردم غیور ایران اسلامی می‌رسد.

دبیر کل جمعیت جهادگران ایران اسلامی با اشاره به به سبقه و فعالیت‌های این جمعیت تصریح کرد: جهادگران از سال 82 وارد حوزه فعالیت‌های سیاسی با رویکرد مردمی شده است و در یک دهه فعالیت مشارکت حداکثری و حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه خویش قرار داده است.

این گزارش حاکی از این جمعیت همزمان با ولادت امیرالمومنین (ع) و روز مقاومت لیست 15 نفره خود برای شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد. که اسامی این 15 نفر به شرح زیر است.

1ـ حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی ، 2ـ مرتضی طلایی، 3ـ مسعود زاهدی اول، 4 ـ علی‌اصغر راعی، 5 ـ فهمیه خان‌محمد‌زاده،6 ـ سید منافع هاشمی،7 ـ بهنام عزت‌نژاد، 8 ـ اصغر نصیری، 9 ـ کیانوش‌ سبزی‌پور، 10 ـ هادی درویشی، 11 ـ صادق احتشامی، 12 ـ محسن پیرهادی، 13ـ حسین کلخرانی، 14 ـ جواد قربانی شمشاد‌سرا، 15 ـ مهدی آزاد‌واری.

گفتنی است؛ این لیست از طیف نزدیک به محمد‌باقر قالیباف می‌باشد.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول