اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فتح خرمشهر

تمثال سردار شهید رضا رحمانی در شهر کیان رونمایی می‎شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از رونمایی از تمثال سردار شهید رضا رحمانی در شهر کیان به مناسبت فتح خرمشهر خبر داد.

تمثال سردار شهید رضا رحمانی در شهر کیان رونمایی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری بعدازظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد در شهرکرد اظهار کرد: تقارن میلاد حضرت علی(ع) با سالروز فتح خرمشهر، بهترین فرصت برای تجلیل از رزمندگان و ایثارگران ولایت‌مداری است که در راه حفظ آرمان‌های نظام اسلامی از جان خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه خرمشهر، اسطوره حماسه مردم ایران و جان فشانی رزمندگان غیور اسلام است، گفت: رویکرد جدید دشمنان اسلام و قرآن در این مرحله از زمان، نفوذ به افکار و عقاید ملت مسلمان ایران است.

انصاری افزود: دشمنان با ایجاد تردید در اعتقادات، سعی بر آن دارند تا با القای شبهه، مردم را از مسیر صحیح که همان پیروی از ولایت فقیه و حفظ نظام اسلامی است، منحرف سازند و به اهداف شوم خود برسند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد توطئه‌های دشمنان را خیالی باطل خواند و گفت: مردم ایران اسلامی، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه هستند و در راه اعتلای کلمه حق و عدالت، جان خویش را نثار می‌کنند و شهدا، سند پرافتخاری بر این ادعا هستند.

وی از اجرای 24 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، رونمایی از تمثال سردار شهید رضا رحمانی در شهر کیان، برگزاری دعای ندبه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌‎رود.

انصاری ادامه داد: برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) و سوم خرداد در پایگاه‌های بسیج، برپایی ایستگاه صلواتی، کوه پیمایی پایوران سپاه ناحیه شهرکرد و صعود به ارتفاعات جهانبین از دیگر برنامه‌های ناحیه شهرکرد به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی است.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول