اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر خبر داد

پوشش بیمه‌ای 700 ورزشکار در شهرستان نیر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از پوشش بیمه‌ای 700 ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان خبر داد.

پوشش بیمه‌ای 700 ورزشکار در شهرستان نیر

ناصر میر‌مرسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تعداد ورزشکار به صورت سازمان یافته و با کارت ورزشکاری در شهرستان نیر فعالیت می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه ورزشکاران شهرستان نیر در 20 هیئت ورزشی آقایان و بانوان به فعالیت ورزشی مشغول هستند، عنوان کرد: بیمه ورزشکاران از مهمترین اولویت‌های کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر بود که توانستیم آن را با موفقیت اجرایی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر افزود: علاوه بر این ورزشکاران، در نظر داریم تعداد ورزشکارانی را که در ماه‌های آینده ساماندهی می‌شوند زیر‌پوشش بیمه ببریم.

میر‌مرسلی ادامه داد: ورزشکاران سازمان یافته‌ای که در میدان‌های ورزشی دچار مصدومیت می‌شوند در صورت برخورداری از بیمه ورزشی می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

این مسئول گفت: بیشتر بانوان و آقایان ورزشکار این شهرستان به ترتیب در رشته‌های کشتی، تکواندو، فوتسال و بازی‌های بومی و محلی به فعالیت مشغول هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر بیان داشت: بانوان ورزشکار این شهرستان سال گذشته در رشته شمشیربازی، تکواندو و فوتبال کشوری و استانی عنوان قهرمانی را کسب کردند.

میرمرسلی تصریح کرد: ارائه خدمات و امکانات ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی این شهرستان موثر است و جوانان شهرستان نیر از استعدادهای بالایی در تربیت بدنی برخوردار هستند.

انتهای پیام/62004/ط10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول