اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد

افزایش ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی نیاز مهم ورزش قهرمانی قم

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیاز مهم ورزش قهرمانی قم را تلاش برای افزایش ورزشکاران حرفه‌ای عنوان کرد.

افزایش ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی نیاز مهم ورزش قهرمانی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی غیاثی در گردهمایی مسئولان هیئت‌های ورزشی استان قم با اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان این استان که در تالار آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری قم برگزار شد، تصریح کرد: برای پیشرفت ورزش استان در ابعاد و بخش‌های مختلف شاخص‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که بر اساس آن به هیئت‌ها انتظارات خود را بیان کرده‌ایم و طبق آن ارزیابی عملکرد سالیانه را انجام می‌دهیم.

وی ابراز داشت: البته طبق این شاخص‌ها توزیع اعتبارات مالی به هیئت‌های ورزشی صورت می‌گیرد و در پایان سال نیز از هیئت‌هایی که از رشد خوبی برخوردار باشند و انتظارات اداره ورزش و جوانان در شاخص‌های مختلف را بر آورده کرده باشند، تجلیل خواهیم کرد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: فصل تابستان نزدیک است و فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم کارهای مهمی در راستای توسعه ورزش قهرمانی انجام بدهیم، این فصل با اوقات فراغت دانش‌آموزان همراه است و می‌توان از آن به عنوان فرصتی ارزنده به منظور استعدادیابی بهره‌برداری کرد.

وی عنوان داشت: هیئت‌های ورزشی نسبت به ساماندهی مدارس رشته‌های مختلف و همچنین آموزش در ایام اوقات فراغت اهتمام جدی داشته باشند و یکی از نکاتی که در پایان تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان باید به آن توجه شود، برگزاری مسابقات بین دانش‌آموزانی است که در پایگاه‌ها یا مدارس هر رشته ثبت‌نام کرده‌اند.

غیاثی تاکید کرد: این مهمترین نکته‌ای است که معمولا هیئت‌های ورزشی از آن غافل می‌شوند، در حالی که با برگزاری مسابقات بین نوجوانان و جوانانی که سه ماه زیر نظر مربیان مجرب آموزش دیده‌اند، می‌توان استعدادهای ورزش قهرمانی را شناسایی کرد و در نهایت نیاز امروز ورزش استان به افزایش ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی را بیش از پیش برآورده کرد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً یکی از دلایل نیاز شدید ورزش استان قم به افزایش ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی این است که ما در قم کمتر شاهد برگزاری مرتب و منظم مسابقات استانی در قالب رقابت‌های قهرمانی و لیگ هستیم و بعضاً مراجعاتی از سوی ورزشکاران حرفه‌ای استان نیز مبنی بر گلایه از وضع موجود داریم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین هیئت‌های ورزشی را به تلاش برای میزبانی رقابت‌های مهم ورزش کشور تشویق و ترغیب کرد و بیان داشت: این مهم می‌تواند با تبادل تجربیات در نهایت به سود ورزش قم باشد.

در گردهمایی مسئولان هیئت‌های ورزشی استان قم اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان این استان قم، روسا، نایب رئیسان و دبیران 42 هیئت ورزشی قم حضور داشتند و در پایان از هیئت‌های ورزشی برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول