اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

مسئولان آبیک در خدمت به مردم کوتاهی نکنند

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به پایان خدمات دولت دهم گفت: مسئولان ادارات در خدمت‌رسانی به مردم نباید کوتاهی کنند.

مسئولان آبیک در خدمت به مردم کوتاهی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تمام 10 دولتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی روی کار آمدند منشأ خیرات و برکاتی برای نظام و مردم بودند؛ چراکه هر دولتی بدی‌های دولت پیشین را خط زده و به خوبی‌ها افزوده است.

وی ادامه داد: مسئولان باید قدردان زحمات و خدمات دولت فعلی باشند تا دولت‌های آینده غبطه نخورند؛ گرچه در زمینه اجرا قطعاً مشکلات و نواقصی هم وجود دارد؛ ولی موفق عمل کرده است.

این مسئول ادامه داد: دولت‌های گذشته خدمات زیادی به مردم و نظام ارائه کرده‌اند که ممکن است برخی تصمیمات نادرست و ندانم‌کاری‌ها در اجرای امور هم وجود داشته است.

*روزمرگی در شأن مسئولان نظام نیست

فرماندار شهرستان آبیک با ذکر اینکه روزمرگی کار کردن در شأن مسئولان نظام نیست، افزود: گاهی اوقات احساس می‌شود که مسئولان کارشان را به روزمرگی می‌سپارند که این ظلم در حق شهرستان آبیک است.

*مسئولان تعصب اداری و کاری داشته باشند

داداشی تصریح کرد: گرچه برخی از مسئولان شهرستان آبیک ساکن شهرستان نیستند و از شهرهای مجاور برای خدمت به مردم در این شهرستان حاضر می‌شوند؛ باید تعصب اداری و کاری داشته باشند؛ چرا که به مردم و نظام تعهد دارند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید سیاست‌های دولت را بشناسند تا بدانند در هر زمان چه کاری باید انجام دهند که به عنوان نمونه با توجه به انقباضی عمل کردن دولت، مسئولان هم باید انقباضی عمل کنند و شرایط خود را به نفع نظام با شرایط دولت هماهنگ کنند.

این مسئول، ضایع کردن وقت مردم را اسراف دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در پست و مقامی که قرار دارند، خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهند.

داداشی اذعان کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری در استان قزوین و شهرستان آبیک، مسئولان باید با برنامه‌ریزی نسبت به تعریف و اولویت‌بندی طرح‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید وضعیت کشور را در نظر بگیرند و با توجه به تورم موجود، پروژه‌های اولویت‌دار را برای تصویب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک تعریف کنند.

فرماندار آبیک همچنین بر تسریع در رسیدگی به امور مردم و لزوم فعالیت مسئولان برای جلب رضایت الهی تأکید کرد.

داداشی با اشاره به مناسبت‌های 14 و 15 خرداد ماه سالروز رحلت امام راحل (ره) و قیام پانزدهم خرداد، اضافه کرد: باید ضمن گرامیداشت این روزها، این بخش از تاریخ برای نسل‌های آینده تبیین شود.

*برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی در آبیک

وی از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی این شهرستان پس از برگزاری انتخابات خبر داد و اذعان داشت: با برپایی این نمایشگاه علاوه بر شناسانده شدن شهرستان آبیک در کشور، ضمن فراهم شدن بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاران، امید مردم هم به مسئولان افزایش می‌یابد.

داداشی اضافه کرد: مسئولان نباید جزیره‌ای عمل کنند؛ بلکه باید با تعامل با یکدیگر در برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی گام‌های مثبتی بردارند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول