اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق تیم هندبال مس:

چشم‌داشتی به نیمکت مس نداریم

سرپرست سابق تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: به ما گفته‌اند، مدیران سابق ریخت و پاش زیادی کرده، کادر فنی و بازیکنان تیم هندبال باید از بخشی از مطالبات خود صرف نظر کنند تا بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم.

چشم‌داشتی به نیمکت مس نداریم

سید مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به اتفاقات و مسائل پیرامون تغییر کادر فنی و سرپرستی تیم مس کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: از زمان حضور شهبازی در باشگاه مس بارها با وی جلساتی داشتم، حتی برنامه‌های تیم برای فصل جدید نیز به اطلاع وی رسید.

وی افزود: اما مشکل از آن جا آغاز شد که به بهانه صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پر کردن برخی خلأهای مالی از ما خواسته شده تا از بخشی از مطالبات خود چشم‌پوشی کنیم و حتی به ما پیشنهاد شد تا این مبلغ را به صورت مکتوب به باشگاه اعلام کنیم.

موسوی ادامه داد: اما من به عنوان سرپرست تیم حاضر به پذیرفتن این شرط و شروط نشدم و در واقع این مبلغ حق بازیکنان تیم بود و من به عنوان سرپرست تیم حاضر به انجام چنین کاری نشدم، زیرا اعتقاد دارم این پول حق بازیکن و خانواده‌اش است و آقایان اگر خیلی دلسوز مسائل مالی باشگاه تحت مدیریت خود هستند از قرارداد فوتبالی‌ها کسر کنند.

وی نپذیرفتن این پیشنهاد را عاملی برای برکنار کردن کادر فنی و سرپرستی تیم دانست و عنوان کرد: به ما اعلام شد، امکان همکاری با کادر فنی و سرپرستی برای فصل آتی وجود ندارد و شما باید از این تیم کنار روید، آقایان متوجه اقدامات خود نیستند و نمی‌دانند که این جا کرمان است و در نهایت اهالی ورزش این شهر صاحبخانه محسوب می‌شوند.

موسوی خاطر نشان کرد: بالاخره شهبازی و همفکرانش تا چندی دیگر از این باشگاه می‌روند و کرمانی‌ها خود سکان هدایت امورات باشگاه خود را در دست می‌گیرند، من و سایر افراد کادر فنی هیچ چشم‌داشتی به نیمکت مس نداریم و برای آن نیز کیسه ندوخته‌ایم.

سرپرست سابق تیم هندبال مس کرمان بیان کرد: من و سایر اشخاص حاضر بر روی نیمکت مس برای این تیم زحمات فراوانی کشیده‌ایم و حتی به دلیل رفاقت و دوستی با برخی مدیران سابق باشگاه بدون کمترین توقع و انتظارات مسئولیت تیم را بر عهده گرفته‌ایم، اما اینکه فردی با این مشخصات و سابقه ورزشی خواهان چشم‌پوشی ما از حق و حقوق طبیعی باشد کمی غیر منطقی است.

موسوی خاطر نشان کرد: 70 درصد مطالبات کادر فنی سابق مس از سال 91 و 40 درصد مطالبات کادر در فصلی که به اتمام رسید پرداخت نشده است، اما آقایان اول به دنبال بخشش و چشم‌پوشی ما از 110 درصد مطالباتمان هستند، آیا مدیرعامل باشگاه و مسئولان و همکاران وی حاضر به چشم‌پوششی و بخشش حق و حقوق خود هستند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون چگونگی طرح خواسته بخشش بخشی از مطالبات تیم هندبال به نفع باشگاه صنعت مس گفت: نمی‌دانم این پول را برای چه و چه مصارفی در نظر گرفته‌اند، اما به ما گفته‌اند، مدیران سابق ریخت و پاش زیادی کرده و اکنون باشگاه صنعت مس با بدهی 50 میلیاردی روبه‌رو شده است.

موسوی تصریح کرد: برای من هم جای سئوال است که باشگاهی با شاخصه‌های صنعت مس کرمان چگونه با این بدهی روبه‌رو شده است، آیا مسئولان سابق مشکل‌ساز شده‌اند یا اینکه برخی‌ها حساب ‌و کتاب بلد نیستند، کل بودجه یک تیم هندبال به اندازه دو بازیکن یک تیم فوتبال نیست، آن وقت آقایان انتظار بخشش مطالبات بازیکنانی را دارند که با دل و جان برای موفقیت این تیم تلاش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در فصل گذشته بنا به توافقات حاصله با گنجعلیخانی مدیریت وقت باشگاه، مبلغ 23 هزار و 100 دلار را از حساب شخصی‌ام برای تسویه حساب بازیکن خارجی مس کرمان پرداخت کرده‌ام.

موسوی گفت: در شرایطی که شهبازی در آن زمان اصلا سمتی در این باشگاه نداشته در توجیه به عدم پرداخت این مبلغ به من می‌گوید شما چه مسئولیتی داشتید که با بازیکن تسویه حساب کنید، باید بگویم من در آن زمان حداقل همان مسئولیت سرپرستی تیم را بر عهده داشتم، اما شما در آن زمان در این باشگاه مسئولیتی نداشتید و اکنون نیز مکلف به پرداخت مطالبات بر اساس اسناد و مدارک هستید.

موسوی خاطر نشان کرد: بارها و بارها برای دریافت مطالبات خود به باشگاه مراجعه کرده‌ایم، اما پاسخ قانع کننده‌ای نشنیده‌ایم، ما برای رسیدن به حق و حقوق خود از طریق مراجع قضایی و قانونی اقدامات اولیه را آغاز کرده‌ایم و تنها راه دستیابی به حق و حقوق خود را مجاری قانونی می‌دانیم.

انتهای پیام/80011/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول