اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

4 بانوی هندبالیست قمی به المپیک آسیایی اعزام می‌شوند

رئیس هیئت هندبال استان قم از حضور چهار دختر هندبالیست قمی در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های المپیک آسیایی خبر داد.

4 بانوی هندبالیست قمی به المپیک آسیایی اعزام می‌شوند

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یکی از مهمترین رقابت‌هایی که امسال یکی از تیم‌های ملی هندبال کشورمان قرار است به آن اعزام شود رقابت‌های المپیک آسیایی است و تیم ملی دختران نوجوان راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی دختران رده سنی نوجوانان کشورمان بعد از برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی قم، نفرات مورد نظر خود را برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فراخواندند.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: مسابقات هندبال قهرمانی دختران نوجوان کشور در اسفند ماه سال 91 به میزبانی هیئت هندبال قم به انجام رسید و طی آن تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف در سالن شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: در همان زمان سرمربی صربستانی تیم ملی دختران نوجوان هندبال کشورمان در قم حضور داشت و به دقت بازی‌های تیم‌های شرکت کننده را زیر نظر گرفته بود تا از بین هندبالیست‌های استان‌های مختلف بازیکنان مورد نظر خود را برای حضور در اردوی تیم ملی گزینش کند.

طباطبایی ابراز کرد: خوشبختانه از بین دختران با استعدادی که عضو تیم هیئت هندبال استان قم بودند، هفت بازیکن به مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال دعوت شدند اما پس از پایان مراحل اول و دوم این اردو، چهار بازیکن قمی برای مرحله جدید اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اکنون چهار تن از دختران هندبالیست قمی در اردوی جدید تیم ملی هندبال دختران رده سنی نوجوانان کشورمان حضور خواهند داشت، افزود: به دعوت کادر فنی تعداد 26 بازیکن برای حضور در سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان دختر ایران فراخوانده شدند.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: مرضیه افشاری، الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و مهدیه کرمانی هندبالیست‌های قمی هم‌اکنون عضو تیم ملی هندبال دختران نوجوان هستند در حالی که این اردو از هفدهم تا بیستم اردیبهشت ماه در محل تالار فدراسیون هندبال تشکیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان دعوت شده به تمرینات آماده سازی مرحله سوم اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشور در حالی زیر نظر اعضای کادر فنی به تمرینات خواهند پرداخت تا خود را برای بازی‌های المپیک آسیایی نوجوانان نانجینگ چین آماده کنند که این رقابت‌ها در مرداد ماه سال جاری به انجام می‌رسد.

طباطبایی اظهار داشت: در این اردو هندبالیست‌های استان‌های قم، اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و کرمان حضور دارند در حالی که سرمربی تیم ملی دختران نوجوان ایران خانم سانیا پانیچ از کشور صربستان است.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول