اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی فدراسیون هندبال کشور

هیئت هندبال قزوین در جایگاه سوم ایستاد

هیئت هندبال استان قزوین سال با شکوه خود را با کسب عنوان سومی برترین هیئت ورزشی کشور به پایان رساند.

هیئت هندبال قزوین در جایگاه سوم ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بدون شک سال گذشته سالی پرافتخار برای ورزش هندبال استان قزوین در رده‌های سنی نوجوانان،جوانان و حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بود.

حضور تیم هندبال کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برای نخستین بار با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی یکی از مهم‌ترین اتفاق‌هایی بود که برای هیئت ورزشی هندبال در سال گذشته صورت گرفت‌.

بدون شک حضور تیم کاسپین در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اتفاق مبارکی برای ورزش هندبال قزوین محسوب می‌شد، اگر چه تیم هندبال کاسپین قزوین نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما همین که این تیم توانست در آخرین لحظات در لیگ برتر ماندنی شود، می‌توان گفت که این تیم عملکرد مناسبی را از خود بر جای گذاشته است‌.

قهرمانی تیم نوجوانان هندبال استان در رقابت‌های لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز یکی دیگر از موفقیت‌های ارزشمند این هیئت ورزشی بود که به طور قطعی قهرمانی در این رده سنی نشان داد که هیئت هندبال استان استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بالایی را بر روی سنین پایه انجام داده است‌.

در کنار قهرمانی تیم هندبال نوجوانان قزوین در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور باید از تیم جوانان هندبال استان هم یاد کرد که موفق شدند در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور پس از تیم شاهرود عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورند‌.

اما همه این موفقیت‌ها موجب شد تا فدراسیون هندبال کشورمان در ارزیابی سالانه عملکردهای خود نگاهی وی‍ژه به قزوین داشته باشد، به طوری که هیئت هندبال استان قزوین با کسب 526 امتیاز پس از استان‌های اصفهان و خراسان رضوی در رده سوم بهترین هیئت‌های ورزشی کشور ایستاد.

به طور قطعی کسب این عنوان در حالی که دیگر استان‌های کشور از قدمت، سابقه و امکانات بیشتری نسبت به قزوین در رشته هندبال برخوردار هستند، نشان می‌دهد که این رشته ورزشی در سطح کشور توانسته است در میان تیم‌های مطرح هندبال استان‌ها برای خود جایگاهی ایجاد کند‌.

کسب این مقام در حالی صورت گرفته است که خیلی از استان‌های دیگر از قدمت، سابقه و امکانات بیشتری نسبت به قزوین در رشته هندبال برخوردار هستند که در رده‌بندی عملکرد فدراسیون در ردیف‌های پایین‌تری از قزوین قرار گرفته‌اند.

به هر حال انتظار می‌رود هیئت هندبال استان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف خود به حمایت جدی مسئولان نیاز داشته باشد تا بتواند افتخارآفرینی سال گذشته این هیئت ورزشی را در سال جاری دوباره تکرار کند‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول