اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال مازندران خبر داد

حضور تیم هندبال ساری در مسابقات چهار جانبه ساحلی اصفهان

رئیس هیئت هندبال مازندران از حضور تیم ساری در رقابت‌های چهارجانبه ساحلی اصفهان خبر داد.

حضور تیم هندبال ساری در مسابقات چهار جانبه ساحلی اصفهان

خسرو ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از حضور تیم ساری در رقابت‌های چهارجانبه ساحلی اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه از هشتم تا یازدهم اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت هندبال مازندران در ادامه از دعوت چهار هندبالیست به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد و تصریح کرد: امین یوسف‌نژاد، علی کوهزاد، امیرحسین هاشمی و حمیدرضا تاجیک به عنوان چهار مازندرانی در این اردو هستند.

ابراهیم‌زاده گفت: اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان از هشتم تا 12 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی وضعیت جسمانی و آمادگی ملی‌پوشان مازندرانی را خوب توصیف کرد و ابراز داشت: تیم ملی هندبال نوجوانان ایران شهریورماه برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا نانچین چین آماده می‌شود.

رئیس هیئت هندبال مازندران همچنین از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی استان به میزبانی مرکز استان خبر داد و افزود: این مسابقات اواخر اردیبهشت در ساحل ساری برگزار می‌شود.

ابراهیم زاده با اشاره به فعالیت بیش از یک‌هزار و 200 ورزشکار سازمان‌یافته هندبال در استان تصریح کرد: با توجه به استقبال و استعدادیابی در این ورزش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته هندبال در سال جاری افزایش خواهد یافت.

وی در پایان از برگزاری کلاس مربیگری ویژه بانوان در تنکابن خبر داد و افزود: کلاس مربیگری درجه سه هندبال برای مربیان علاقه‌مند به این ورزش با حضور مدرس بین‌المللی در تنکابن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول