اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مس پارس:

انتظار مقام‌آوری در لیگ هندبال نداریم/ برای دفاع از هندبال اصفهان می‌آییم

مدیرعامل مس پارس گفت: کسب رتبه و روی سکو رفتن در لیگ برتر برای تیم هندبال مس پارس رویایی است و تلاش داریم تیمی آماده کنیم که بتواند از اعتبار هندبال اصفهان دفاع کند.

انتظار مقام‌آوری در لیگ هندبال نداریم/ برای دفاع از هندبال اصفهان می‌آییم

مجید مهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از مشکلاتی که برای تیم مس پارس رخ داد، مسئولان ورزش شهرستان فلاورجان و هیئت هندبال استان اصفهان مشکلات به وجود آمده را رفع کردند.

وی ادامه داد: با توجه به انصراف سپاهان از شرکت در لیگ، تیم مس پارس تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال است و تلاش داریم تیم خوبی را آماده حضور در لیگ کنیم.

مدیرعامل مس پارس با بیان اینکه انتظار کسب عنوان در لیگ را نداریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم ما از شهرستان فلاورجان در لیگ شرکت می‌کند باید نیمی از تیم بازیکنان بومی باشند.

وی ادامه داد: اعلام کرده‌ایم بازیکنان استان اصفهان که مشکل قراردادی با تیمی ندارند، می‌توانند به عضویت تیم مس پارس دربیایند.

مهرابی با اشاره به کنار رفتن قاسمی از سرمربیگری این تیم تصریح کرد: چند گزینه برای مربیگری تیم مدنظر هستند و در روزهای آینده سرمربی تیم را به طور رسمی معرفی می‌کنیم.

به گزارش فارس، تیم مس پارس فصل گذشته برای نخستین بار در مسابقات لیگ دسته یک هندبال حضور یافته و سهمیه شرکت در لیگ برتر را به دست آورد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول