اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال مازندران خبر داد

دعوت 4 هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت هندبال مازندران از دعوت چهار هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان خبر داد.

دعوت 4 هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی

خسرو ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به دعوت هندبالیست‌های مازندرانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: حدود 30 هندبالیست به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شدند که از این بین چهار هندبالیست از مازندران هستند.

وی با اعلام اینکه چهارمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان از امروز یک‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه در محل فدراسیون هندبال در تهران آغاز شد، افزود: این اردو به مدت پنج روز به طول می‌انجامد.

به گفته ابراهیم‌زاده، نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا که شهریور ماه امسال به میزبانی نانجینگ کشور چین برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

رئیس هیئت هندبال مازندران با اشاره به اسامی اردونشینان مازندرانی تیم ملی بیان داشت: امیرحسین هاشمی و امین یوسف‌نژاد از نوشهر، علی کوهزاد از ساری و حمیدرضا تاجیک از بهشهر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه در سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران که از 20 فروردین ماه به مدت شش روز در تهران دنبال شد سه هندبالیست مازندرانی حضور داشتند، گفت: علاوه بر دعوت مجدد یوسف‌زاده، تاجیک و هاشمی، در این مرحله علی کوهزاد از مرکز مازندران هم به جمع اردونشینان اضافه شد.

وی ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان کشورمان بتوانند با درخشش در مراحل مختلف تیم ملی در جمع نفرات نهایی اعزامی به چین جای گیرند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول