اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اصفهانی تیم ملی هندبال:

هندبال باید پخش مستقیم شود

بازیکن اصفهانی تیم ملی هندبال گفت: در صورتی‌که هندبال به صورت مستقیم پخش شود به طور حتم حامیان مالی از انگیزه بیشتری برای حمایت برخوردار می‌شوند.

هندبال باید پخش مستقیم شود

سید علیرضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در صورتی‌که تیم هندبال مس پارس نیز در رقابت‌های لیگ برتر هندبال حضور داشته باشد وضعیت این رشته در اصفهان بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه حامیان مالی باید از این رشته حمایت کنند تصریح کرد: در صورتی‌که بازی‌های هندبال مانند رشته‌های والیبال و بسکتبال پخش مستقیم شود به طور حتم حامیان مالی میل بیشتری برای حمایت از این رشته پیدا می‌کنند.

بازیکن اصفهانی تیم ملی هندبال ادامه داد: سپاهان در تمام رده‌های سنی تیم دارد و در صورتی‌که تیم بزرگسالان این باشگاه منحل شود رده‌های پایه نیز نابود و در نتیجه هندبال در استان از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه رشته هندبال مادر ورزش‌های توپی است تاکید کرد: این رشته در ایران در صورت حمایت می‌تواند پیشرفت بسیاری داشته باشد.

موسوی اضافه کرد: مسابقه‌های انتخابی جام جهانی از آذرماه سال جاری در کشور امارات به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی هندبال 2014 که قرار است در قطر برگزار شود آغاز می‌شود و از تیم سپاهان هم آقای سعید برخورداری و سجاد استکی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که به طور حتم بازیکنان دیگری نیز از سپاهان شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند.

انتهای پیام/63020/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول