اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات دانشگاهی منطقه 16 کشور/

گچساران نایب قهرمان شطرنج و هندبال منطقه 16 کشور شد

تیم‌های شطرنج و هندبال دانشگاه آزاد گچساران نایب‌ قهرمان مسابقات دانشگاهی منطقه 16 کشور شد.

گچساران نایب قهرمان شطرنج و هندبال منطقه 16 کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسابقات هندبال و شطرنج دانشگاهی منطقه 16 کشور در رده برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

برپایه این گزارش در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از شهرستان‌های بوشهر، یاسوج، برازجان، گناوه، دیلم، اهرم و خارگ در رشته هندبال حضور داشتند که در سالن امام علی(ع) واحد گچساران به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات که به مدت چهار روز برگزار شد که به مدت چهار روز برگزار شد؛ تیم شهرستان دشستان از بوشهر به مقام نخست رسید و واحد دانشگاهی گچساران نیز به نائب قهرمانی رضایت داد.

مسابقات شطرنج نیز همزمان با مسابقات هندبال منطقه 16 کشور در سالن آزادی و با حضور تیم‌های از بوشهر، خارگ، گناوه و گچساران برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات واحد دانشگاهی بوشهر به مقام قهرمانی رسید و تیم دانشگاه آزاد گچساران نیز به نائب قهرمانی تن داد.

رئیس شورای دانشجویی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه این مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این مسابقات که از 25 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز برگزار شد؛ با هدف تقویت روحیه جوانمردی و ورزشکاری دانشجویان تعریف شده است.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده افزود: افزایش تجربیات مربیان، ورزشکاران و غنی‌سازی اوقات فراغت از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات منطقه‌ای است.

وی ابراز داشت: این مسابقات با یاد و نام شهدای آزادسازی فتح خرمشهر و مولای متقیان(ع) متبرک شده و منتخبان این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

رئیس شورای دانشجویی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین جوانان و همچنین شناسایی تیم منتخب منطقه 16 این مسابقات برگزار شد.

خواجه‌زاده تصریح کرد: پربار کردن اوقات فراغت، سلامتی، نشاط، تقویت روحیه همکاری و تجربه شکست و پیروزی در این مسابقات می‌تواند به سازندگی در عرصه علمی و فرهنگی منجر شود.

وی گفت: در آموزه‌های دینی ما به تلاش در راستای قوت‌بخشی به جسم توصیه‌های فراوانی شده و به همین خاطر پرداختن به امر ورزش می‌تواند جامعه‌ای سالم همراه با پویایی را به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس، در پایان مدال‌ها و هدایای تیم‌های برتر با حضور مسئولان منطقه‌ای اهدا و از میزبانی مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مسابقات تجلیل شد.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول