اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نصیری در گفت‌وگو با فارس:

آملی‌ها در مسابقات منطقه‌ای هندبال دانشجویان دوم شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از کسب مقام نائب قهرمانی این دانشگاه در مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

آملی‌ها در مسابقات منطقه‌ای هندبال دانشجویان دوم شدند

روزبه نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از کسب مقام نایب قهرمانی این دانشگاه در مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه خبر داد.

وی با اعلام اینکه واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی میزبان این دوره از مسابقات بود، تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات هندبال دانشجویان دختر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور برترین‌های این رشته ورزشی دنبال شد.

این مسئول با اعلام اینکه دانشجویان چالوسی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند و دانشجویان قائمشهری‌ها نیز سوم شدند، گفت: رقابت‌های بسیار نزدیک و تنگاتنگی را در این دوره از مسابقات از تیم‌ها شاهد بودیم.

نصیری با اشاره به اینکه سرمربیگری و سرپرستی تیم آمل را به ترتیب آرزو غلامرضایی‌نژاد و مریم قلی‌زاده برعهده داشت، گفت: باید برای اشاعه ورزش که تندرستی و سلامت فردی و اجتماعی را به همراه دارد همه مردم به همراه مسئولین بکوشیم.

وی همچنین از قهرمانی تیم شطرنج دانشگاه آزاد آمل در رقابت‌های دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه خبر داد و ابراز داشت: در بخش انفرادی این مسابقات سعید ولوکلایی به مقام نخست رسید و پدرام اسفندیاری دیگر دانشجوی این واحد دانشگاهی نیز در بخش انفرادی دوم شد.

انتهای پیام/‌86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول