اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون زنجان:

15 تعاونی در شهرستان ایجرود فعال است

دبیر اتاق تعاون زنجان گفت: 15 تعاونی در شهرستان ایجرود فعال است.

15 تعاونی در شهرستان ایجرود فعال است

محسن جاویدان در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شهرستان ایجرود وضعیت مناسبی در فعالیت تعاونی‏ها دارد.

وی به مجموع تعاونی‏های به ثبت رسیده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در مجموع 49 تعاونی در شهرستان ایجرود به ثبت رسیده است.

دبیر اتاق تعاون زنجان توسعه تعاونی‏ها در شهرهای استان را مهم دانست و گفت: نسبت به توسعه تعاونی‏های شهرستان‏های استان تلاش می‏کنیم.

وی از 25 تعاونی در دست اجرای شهرستان ایجرود خبر داد و خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات لازم شرایط برای آغاز فعالیت این تعاونی‏ها در شهرستان ایجرود فراهم می‏شود.

جاویدان با بیان اینکه باید نسبت به اقدامات حمایتی از بخش تعاون توجه ویژه داشت، افزود: توسعه تعاونی‏ها موجب توسعه همه‌جانبه کشور خواهد شد.

دبیر اتاق تعاون زنجان به 9 تعاونی راکد در شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: برای فعالیت و احیای این واحدها در سال‌جاری باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی با اشاره به تعداد اعضای تعاونی‏‏های شهرستان ایجرود، اظهار داشت: در مجموع 717 نفر بدون احتساب سهام عدالت در این تعاونی‏ها عضو هستند.

جاویدان تحقق حماسه اقتصادی را موضوعی مهم در سال‌جاری عنوان کرد و گفت: در سال‌جاری باید نسبت به تحقق شعار اقتصادی سال توجه ویژه صورت گیرد.

دبیر اتاق تعاون زنجان توسعه اقتصاد کشور را در گرو توسعه بخش تعاون دانست و تاکید کرد: اقتصاد بخش تعاون مبتنی بر اقتصاد مشارکتی است.

وی اقتصاد تعاونی را اقتصادی مردمی بیان کرد و ادامه داد: با توسعه اقتصاد مردمی می‏توان به بسیاری از شاخص‏های اقتصادی کشور کمک کرد.

جاویدان توجه به ظرفیت‏های بخش تعاونی استان را مهم دانست و تاکید کرد: در شرایط اقتصاد مقاومتی باید نسبت به بخش‏های اقتصاد تعاونی توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول