اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی سمنان:

24 شرکت تعاونی تولید روستایی در سمنان فعالیت دارند

مدیر سازمان تعاون روستایی استان سمنان گفت: تاکنون در استان 24 شرکت تعاونی تولید روستایی ایجاد شده است.

24 شرکت تعاونی تولید روستایی در سمنان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان صبح امروز در جلسه شورای استانی امور شرکت‏های سهامی زراعی و تعاونی‏های تولید روستایی که با حضور مسئولان سازمان جهادکشاورزی، تعاون روستایی و ... در سالن جلسات شهید شاهی این سازمان برگزار شد، گفت: با توجه به شعار سال جاری و برای تحقق آن خصوصاً در بخش اقتصادی باید به سمتی حرکت کنیم که با سرمایه‏گذاری بیشتر شاهد رونق اقتصادی در این بخش باشیم.

سیدمجید موسوی افزود: باید به دنبال این باشیم که با طرح مسائل و مشکلات موجود در شرکت‏های تعاونی تولید و بر اساس وظایف هر یک از اعضای شورا، نسبت به حل و رفع آن تلاش و اقدام کنیم.

وی با تاکید بر کم کردن فاصله تعاونی‏های تولید با بخش‏های سازمانی گفت: ارتباط نزدیک بین ترویج، تحقیقات، آموزش، تولیدات گیاهی و نظام‏های بهره‏برداری در پیشبرد اهداف و برنامه‏ها موثر است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان افزود: عرصه‏های در اختیار شرکت‏ها مکان مناسبی برای اجرای طرح‏های مختلف الگویی و تحقیقی است.

تشکیل 24 شرکت تعاونی تولید روستایی در سمنان

علی‏اکبر افضلی، مدیر سازمان تعاون روستایی استان سمنان نیز در این نشست گفت: تاکنون در استان 24 شرکت تعاونی تولید روستایی ایجاد شده که بیش از 50 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی و 52 روستا را تحت پوشش دارد و هشت هزار و 779 نفر نیز عضو این شرکت‏ها هستند.

انتهای پیام/2249/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول