اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

ماموریت دشمن سیاه‌نمایی عملکرد نظام اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ماموریت دشمن سیاه‌نمایی عملکرد نظام اسلامی است.

ماموریت دشمن سیاه‌نمایی عملکرد نظام اسلامی است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال‌جاری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه برای خلق این دو حماسه باید مردم در صحنه حضور جدی داشته باشند، افزود: مردم ایران طی 34 سال گذشته در همه صحنه‌ها با وجود تهدیدهای مختلف دشمنان حضور داشته‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب خلق حماسه شده است، یادآور شد: مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حماسه می‌آفرینند.

وی انتخابات را مظهر حماسه سیاسی عنوان کرد و گفت: مردم با حضور پرشور در این انتخابات حماسه دیگری در دفتر زرین افتخارات خود ثبت می‌کنند.

کرمی ماموریت دشمن را سیاه‌نمایی عملکرد نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های ملت ایران را در عرصه‌های مختلف تحمل کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید با حضور با بصیرت خود دشمنان را مایوس کنند، افزود:‌ مردم ایران اسلامی با روحیه خرمشهری، شلمچه‌ای، عاشورایی، جهادی و حماسی در پای صندوق‌های رای حاضر می‌‌‌شوند.

کرمی با اشاره به اینکه انتخابات این بار نیز در آرامش و با رعایت قانون برگزار می‌شود، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده حماسه دیگری در 24 خردادماه می‌آفرینند.

وی تلاش دشمن را برای تضعیف انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمن می‌کوبند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، افزود: پاسخ دندان‌شکن مردم در پای صندوق‌های رای داده می‌شود.

وی بر ضرورت مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول