اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

فعالیت 2 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در شهرستان جم

فرماندار جم از فعالیت 2 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در شهرستان جم خبر داد.

فعالیت 2 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع در جمع مسئولان هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: انتخابات عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران است که با مشارکت آحاد مردم دلبستگی به نظام مقدس و اعتماد به مسئولان را به همراه دارد.

فرماندار جم تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت شهرستان برگزاری امن و آرام انتخابات است؛ به نحوی که اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور به وسیله آرای انتخاباتی متجلی شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم، برگزاری یک انتخابات نمونه و باشکوه را از راهبردهای اصلی دولت دانست و خاطر نشان کرد: رأی مردم امانتی در دست مجریان و ناظران انتخابات است که باید از این امانت محافظت کنیم.

زارع گفت: به هیچ حزب، گروه و یا دسته‌ای بدهکار نیستیم و در حراست از مصالح نظام و منافع مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم؛ از این رو عوامل نظارتی و اجرایی در انتخابات باید با قدرت با متخلفان احتمالی در این زمینه برخورد کنند و جای هیچگونه اغماضی را باقی نگذارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم گفت: تعداد 57 شعبه ثبت نام اخذ رأی در شهرستان جم پیش‌بینی شده است که 42 شعبه در مرکز شهرستان و بخش مرکزی و 15 شعبه در بخش ریز مستقر هستند.

زارع بیان کرد: تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده در شهرستان جم 341 نفر است که 51 نفر در حوزه شهری و 290 نفر در حوزه روستایی ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد 14 نفر از بانوان هستند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: پیش‌بینی تعداد 2 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، خدماتی، انتظامی و امنیتی در راستای برگزاری انتخابات 24خردادماه در شهرستان جم انجام شده است.

زارع از همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و حضور حداکثری مردم شهرستان جم را در انتخابات فراهم سازند و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات مردم این شهرستان به ثبت برسانند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول