اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات در ایران نماد مردم‌سالاری دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، انتخابات در ایران را نماد مردم سالاری دینی دانست و گفت: اتحاد و همبستگی مردم عنصری است که همه تهدیدات و خدعه‌های دشمنان علیه نظام را خنثی می‌کند.

انتخابات در ایران نماد مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار داشت: اتحاد و همبستگی مردم عنصری است که همه تهدیدات و خدعه‌های دشمنان علیه نظام را خنثی می‌کند و اجازه نمی‌دهد دشمنان آسیبی به نظام وارد کنند.

وی افزود: بر این اساس دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان داخلی و خارجی در تلاش بوده‌اند که میان مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند و اتحاد میان آنها را کمرنگ کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از ابزارهایی است که مردم از طریق آن مهر تایید بر مشروعیت نظام می‌زنند و نشان می‌دهند که سرنوشت کشورشان را با بصیرت و رأی خود انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: بدون شک شرکت مردم در انتخابات یکی از مصادیق همدلی مردم و مسئولان است و نشان می‌دهد مردم همچنان پایبند ارزش‌های انقلاب هستند.

مسعودی، یادآور شد: خوشبختانه طی 34 سال گذشته مردم حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشته‌اند و اجازه نداده‌اند فرد یا افرادی استقلال و آزادی کشورشان را خدشه‌دار کنند.

این مسئول تصریح کرد: انتخابات ایران نماد مردم‌سالاری دینی است که همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است، به گونه‌ای که در هر دوره توجه تمام مجامع بین‌المللی به نتیجه انتخابات ایران بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، در پایان با بیان اینکه همواره امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر اهمیت برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم تأکید داشته‌اند، گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران این بار نیز با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تجلی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول