اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان فارس صورت گرفت

ساماندهی 90 هزار نفر برای برگزاری انتخابات

استاندار فارس از ساماندهی 90 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در سطح این استان خبر داد.

ساماندهی 90 هزار نفر برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین در مراسم افتتاح 9 پروژه بزرگ حوزه فنی صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: بنابر رهنمودهای رهبری در انتخابات امسال باید صرفه‌جویی در دستورکار باشد و صدا و سیما ابزاری کم‌هزینه و مؤثر در تبلیغات کاندیداها است.

نماینده ارشد دولت در فارس خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه برای ضربه زدن به مسیر پیشرفت ملت ایران بسیار تلاش می‌کنند و سازمان صدا و سیما در نوک پیکان مقابله با هجمه فرهنگی دشمن قرار دارد.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز فارس از مراکز پیشرو بین سایر استان‌های کشور است و با تلاش‌های صورت گرفته و پروژه‌هایی که در حوزه‌های سخت و نرم افتتاح شد، روند ارتقای این مرکز تسریع می‌شود.

استاندار ابراز داشت: صدا و سیمای مرکز فارس در مقاطع حساسی مانند 22 بهمن، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عید نوروز عملکرد موفقی داشت.

مدیر ارشد اجرایی فارس اذعان داشت: این استان دارای نخبگان برجسته‌ای در حوزه‌های فرهنگی است و صدا و سیمای مرکز فارس باید با کمک این فرهیختگان، تصویری غنی و شایسته از فارس را نمایش دهد.

به گزارش فارس، در این مراسم 9 پروژه بزرگ شامل چهار پروژه سیگنال‌رسانی زمینی، دو پروژه سامانه تلویزیون دیجیتال و سه پروژه در حوزه صدا و تصویر با اعتبار 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که طی آن شهر شیراز به صورت کامل و سایر نقاط استان فارس به میزان 58 درصد زیر پوشش تلویزیون دیجیتال قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول