اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

دیدار نامزدهای انتخاباتی با مراجع به معنای تایید آنان نیست

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: دیدار نامزدهای انتخاباتی با مراجع و علما برای معرفی برنامه‌های آنان و نیز دریافت توصیه‌ها و منویات بزرگان دین است نه تایید شخص آنان.

دیدار نامزدهای انتخاباتی با مراجع به معنای تایید آنان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید‌ هاشم حسینی‌بوشهری با اشاره به رفت و آمد‌های متعدد چهره‌های جدید و باسابقه نظام در عالم سیاست به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع معظم تقلید و اساتید برجسته حوزه گفت: این دیدار‌ها صرفاً به منظور معرفی برنامه‌ها، اهداف و شخصیت خود فرد و دریافت توصیه‌ها و منّویات بزرگان حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) است و نباید حمل بر تایید شخص کاندیدا شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم در این دیدارها از دغدغه‌های مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه مطلع شده و نسبت به توجه ویژه به آن سفارش می‌شوند که بعد از برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری آن را در برنامه‌های خود مورد توجه قرار دهند.

وی تهذیب نفس، رعایت اخلاق سیاسی، رسیدگی به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه را مهمترین دغدغه مراجع معظم تقلید و سفارش آن بزرگان به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان داشت: امیدواریم آنچه خیر ایران و امت اسلامی است در انتخابات رقم بخورد و فردی واجد خصوصیات مد نظر رهبری و مراجع عظام تقلید به عنوان رئیس جمهور برگزیده شود.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول