اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

شهریه کلاس‏های اوقات فراغت اعلام شد

15 هزار تومان هزینه هر کلاس دانش‏آموزان فیروزکوهی

معاون پرورشی و امور تربیتی اداره آموزش و پرورش فیروزکوه هزینه هر کلاس تابستانی در طرح غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان این شهرستان را 15 هزار تومان اعلام کرد.

15 هزار تومان هزینه هر کلاس دانش‏آموزان فیروزکوهی

شهلا سرخابی در حاشیه دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در سال 92، در گفت‏وگو با خبرنگار  فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: کلاس‏های غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان فیروزکوهی در پنج محور برنامه‏ریزی شده است.

وی گفت: قرآن‏آموزی، مهارت‏ها، فرهنگی و هنری، ورزشی و اردوها پنج محور اصلی برگزاری کلاس‏ها هستند.

سرخابی افزود: بر مبنای انجام تبلیغات محیطی، ملزومات مصرفی، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، اجاره سالن و استخر، ایاب و ذهاب، اردوها، فضاسازی و شاداب‏سازی محیط مدارس، ایجاد و توسعه فضای سبز و برگزاری محافل انس با قرآن، برآورد هزینه‏ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع کلاس‏ها، هشت جلسه برای پسران و هشت جلسه برای دختران دانش‏آموز در انواع آموزش‏ها در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با توجه به آمار موجود دانش‏آموزان و میزان استقبال از کلاس‏ها در سنوات گذشته، مبلغ 15 هزار تومان برای هر دوره کلاس برای هر دانش‏آموز پیش‏بینی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به تفاهم صورت گرفته با اداره اوقاف شهرستان، اردوهای یک روزه در بقاع متبرکه با هزینه اوقاف برگزار خواهد شد که از سرجمع هزینه‏ها کسر شده است.

سرخابی ابراز امیدواری کرد؛ با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته اوقاتی خوش همراه با آموزش‏هایی مفید در انتظار دانش‏آموزان علاقه‏مند باشد.

انتهای پیام/‌2568‌/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول