اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت توانیر:

دفاتر ارتباط با صنعت برخی دانشگاه‌ها نقش معرفی کارآموز را دارند

مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت توانیر گفت: دفاتر ارتباط با صنعت برخی دانشگاه‌ها تنها نقش معرفی کارآموز را دارند، در صورتی که فعالیت‌های این حوزه باید گسترده‌تر باشد که در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق بوده است.

دفاتر ارتباط با صنعت برخی دانشگاه‌ها نقش معرفی کارآموز را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدعلی فرحناکیان ظهر امروز در نشستی که با حضور معاون منابع شرکت توانیر و همچنین مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: پذیرایی فنی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بسیار قابل تحسین است.

وی افزود: از دهه 60 که ساختار تحقیقاتی در همه مراکز وزارت نیرو بنا شده این مجموعه می‌کوشد تا با ارتباط منطقی با دانشگاه موانع پیشرو در عرصه تولیدی کشور را از میان بردارد.

مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت توانیر بیان داشت: در حال حاضر تا پایان سال 91 شرکت توانیر 900 قطعه ساخت داخل را بر روی خروجی دارد که این مهم موفقیتی قابل توجه برای صنعت کشور است.

فرحناکیان تصریح کرد: امروز وزارتخانه‌های مطرحی هستند که از این شیوه تحقیقاتی وزارت نیرو الگوبرداری کرده و درصدد ارتباط بیش از پیش با دانشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه دفاتر ارتباط با صنعت برخی دانشگاه‌ها امروز تنها نقش معرفی کارآموز را ایفا می‌کنند، در صورتی که حوزه این دفاتر بسیار گسترده و تأثیرگذارتر است.

این مسئول تأکید کرد: برای ارتباط بیش از پیش صنعت و دانشگاه باید جلسات تعاملی نزدیک و بیشتری با حضور محققان و کارشناسان برگزار شود.

مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت توانیر یادآور شد: از سال 86 به بعد که بخشنامه معاون برق و انرژی وزارت نیرو در خصوص پروژه‌های تحقیقاتی اعلام شد، شرکت توانیر نیز به دنبال پروژه‌های کاربردی است.

این مسئول با بیان اینکه توانیر بزرگترین شرکت برق غرب آسیا و ارتباط این شرکت با دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موجب افتخار برای این شرکت است، تأکید کرد: در خصوص ارتباط با دانشگاه باید از روز نخست هدف‌گذاری در راستای تولید صنعتی باشد.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول