اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار فیروزکوه:

برنامه‏های اوقات فراغت با حداقل شهریه برای دانش‏آموزان اجرا شود

فرماندار فیروزکوه خواستار اجرایی شدن برنامه‏های اوقات فراغت ویژه دانش‏آموزان در فصل تابستان با حداقل شهریه شد.

برنامه‏های اوقات فراغت با حداقل شهریه برای دانش‏آموزان اجرا شود

ابوالقاسم مهری در حاشیه دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در سال 92، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: ستاد اوقات فراغت شهرستان باید هر چه سریع‏تر فعالیت خود را آغاز کرده و به احصا و جمع‏آوری برنامه‏های نهادهای متولی بپردازد.

وی گفت: مطابق مفاد قانون اساسی، آموزش‏های تعلیم و تربیت برای آحاد جامعه رایگان است و حال که در دوران گذار و سخت اقتصادی به سر می‏بریم، باید هزینه‏ها را کاهش دهیم تا برنامه‏ها با اقبال عمومی بیشتری همراه شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر چیز که با پول معاوضه و معامله شود، اثرگذاری‏اش کمتر است؛ بنابراین خدمات اوقات فراغت را نیز باید با نازل‏ترین وجوه در اختیار دانش‏آموزان قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: در سال حماسه اقتصادی نباید متکی به پول باشیم و باید در عمل ثابت کنیم که مرد روزهای سخت هستیم.

مهری همچنین با اشاره به ظرفیت‏های گردشگری شهرستان فیروزکوه افزود: اولویت فضاها و فرصت‏های گردشگری را باید به دانش‏آموزان شهرستان اختصاص دهیم.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت خیران، صاحبان صنایع، کارخانه‏ها و فعالان اقتصادی منطقه نیز برای غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان بهره جست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در سال‏های سخت اقتصادی باید با کاستن از هزینه‏های خانوار، موجبات استقبال خانواده‏ها از برنامه‏های اوقات فراغت در راستای تعالی فکری، آموزشی و پرورشی نوجوانان و دانش‏آموزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2568‌/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول