اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

افراط و تفریط در مسائل انتخاباتی باید برچیده شود

نماینده مردم بناب گفت: افراط و تفریط در خصوص مسائل مربوط به انتخابات در جامعه باید برچیده شود.

افراط و تفریط در مسائل انتخاباتی باید برچیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود، باید تمام جریانات و کل سلایق وارد مسائل انتخابات شوند.

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: حل مشکلات بین‌المللی و داخلی بستگی به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارد.

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه به دلیل سوء مدیریت در کشور با مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: بی‌تفاوت شدن در شرایط فعلی به اعتقاد من بی‌تفاوت شدن به سرنوشت خودمان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی در جامعه افزود: افراط و تفریط در خصوص مسائل مربوط به انتخابات در جامعه باید برچیده شود، زیرا با تهمت و افترا نمی‌شود جامعه را اداره کرد.

وی، با انتقاد از ترویج فرهنگ تهمت و افترا گفت: متأسفانه در زمان انتخابات این موضوعات تشدید هم می‌شود از این رو در جامعه اسلامی نباید دروغگویی و فرهنگ افترا حاکم شود، به خصوص از سوی افرادی که قصد کاندیدا شدن در انتخابات مجلس و یا ریاست جمهوری دارند.

باقری‌بنابی در ادامه ضمن دعوت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و هواداران آنها به رعایت اخلاق انتخاباتی تصریح کرد: یکی ازشرایط ایجاد و تحقق حماسه سیاسی، رعایت اخلاق انتخاباتی است که متأسفانه روز به روز وضعیت ناراحت‌کننده‌تر می‌شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه عدم وجود احزاب را یکی از مشکلات اساسی کشور در ایام برگزاری انتخابات اعلام کرد و گفت: این امر باعث می‌شود فردی که تا دیروز نامی از وی نبود، به صورت قارچ‌گونه پیدا شده و هنوز هویتش معلوم نشده، در انتخابات حاضر شود و چه بسا رأی هم بیاورد.

وی، انتخاب شورای قوی را از ضروریات توسعه و پیشرفت یک شهرستان دانست و تاکید کرد: اگر شورایی هماهنگ و منسجم انتخاب و روی کار نیاید، شهر باز دچار مشکل خواهد شد.

باقری‌بنابی با اشاره به پنج شاخصه مهم انتخاب رئیس جمهور و شورای شهر و روستای اصلح گفت: مردم طوری فرهنگ‌سازی کنند که نماینده مجلس به صورت ملی فکر کند که در این صورت پیشرفت و توسعه شهر نیز حاصل خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در طول یک سال گذشته 4 هزار و 943 مورد تذکر به رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت توسط نمایندگان مجلس داده شده که بیشترین آنها به رئیس جمهور و کمترین آن نیز به وزیر اطلاعات تعلق یافته است. 

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول