اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم حفظ روحیه اصولگرایی در مواجهه با انتخاب اصلح

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای انقلاب در استان برای حفظ روحیه اصولگرایی در مواجهه با انتخاب اصلح تلاش کنند.

لزوم حفظ روحیه اصولگرایی در مواجهه با انتخاب اصلح

سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بالاخره همه در برابر قانون یکسان هستند و همه باید ضمن پذیرش آن به رأی نهادهای قانونی تمکین کنند.

وی ادامه داد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی که به تأیید امام و مردم رسیده هر دستگاه و نهادی وظیفه‌ای بر عهده دارد که شورای نگهبان هم از این دسته محسوب می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد به نشست چند روز گذشته حبیب‌الله عسگراولادی با هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: آقای عسگراولادی در نشستی که دبیران مؤتلفه با وی داشتند از جزییات آن سخن گفت.

دانشی گفت: آقای عسگراولادی نقل می‌کرد که آقای هاشمی رأی شورای نگهبان را پذیرفته و گفته‌اند وقتی شورای نگهبان از توانایی جسمی من سخن به میان آورده‌اند من دیگر چه می‌توانم بگویم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آقای عسگراولادی نقل می‌کند که آقای هاشمی با متانت به رأی شورای نگهبان تمکین کرده و در آینده نیز همین طریق و مسیر را ادامه می‌دهد و یکی از کسانی خواهد بود که در پای صندو‌ق‌های رأی حاضر می‌شود.

دانشی با قدردانی از این حرکت هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام به دنبال عملکرد دیگری از هاشمی بودند ولی نتوانستند به خواسته خود برسند.

وی در پاسخ به این سئوال که در انتخابات حزب شما از چه شخصی حمایت خواهد کرد، افزود: همان‌گونه که گفتید ما در چارچوب تشکیلات حزب حرکت می‌کنیم و منتظر خواهیم ماند تا جبهه پیروان خط امام و رهبری و بالاتر از همه جامعتین در این زمینه نظر بدهند تا آنگاه در خدمت یکی از بزرگواران اصولگرا در انتخابات باشیم.

این فعال سیاسی مطبوعاتی با درخواست از همه نیروهای انقلاب در استان برای حفظ روحیه اصولگرایی در مواجهه با انتخاب اصلح تصریح کرد: مطمئن هستیم که مردم رویکردی اصولگرایانه خواهند داشت و آنچه را که به صلاح خودشان، نظام و انقلاب و کشور است انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول