اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اعلام کرد

راه‌اندازی قرارگاه نهضت روشنگری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را از اولویت‌های سپاه عنوان کرد و گفت: قرارگاهی با عنوان نهضت روشنگری در سپاه تشکیل شده است که اقشار عموم را پوشش می‌دهد.

راه‌اندازی قرارگاه نهضت روشنگری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کردستان که در ستاد سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه نهضت روشنگری با هدف فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان راه‌اندازی شده که پوشش اقشار مختلف مردم در قالب این قرارگاه هدف‌گذاری شده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: قرارگاه استانی و سپاه بیت‌المقدس برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در زمینه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برنامه‌های مهمی را در دستور کار دارد.

رجبی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی گسترده، عمق‌بخشی خارجی و هوشمندی و اشراف اطلاعاتی از جمله اقداماتی است که برای مقابله با تهدیدات سخت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مقابله با تهدیدات نیمه‌سخت هم هماهنگی کامل و مثال‌زدنی با نیروهای امنیتی، مرزبانی و انتظامی استان در راستای اهداف مورد نظر و خواسته شده وجود دارد و از تمامی توان استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل، رویه وحدت در بین نیروهای مسلح، برخورداری رزمندگان از روحیه شهادت‌طلبی، خلاقیت کم‌نظیر و ابتکار عمل نیروهای مسلح در طراحی و اجرای عملیات‌ها را از عوامل دخیل در پیروزی در عملیات بیت‌المقدس برشمرد.

رجبی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای داوطلب و علاقه‌مند مردمی در قالب بسیج مستضعفین، نهایت استفاده از اصل موفقیت بعد از عملیات فتح‌المبین، ناامیدی رژیم بعث عراق و پشتیبانی‌های مردمی از دیگر عوامل آزادسازی خرمشهر بود.

وی در پایان به آمادگی کامل نیروهای مسلح استان و به ویژه سپاه و بسیج برای مقابله با هر نوع تهدید علیه مرزهای کشور در استان کردستان اشاره کرد و گفت: با این مهم هر نوع توطئه و تهدیدی علیه نظام اسلامی در مرزهای استان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول