اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار بابل:

مجتمع ورزشی کارگران بابل سوم خرداد افتتاح می‌شود

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابل گفت: با حضور معاون وزیر کار، مجتمع ورزشی کارگران شهرستان بابل به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع ورزشی کارگران بابل سوم خرداد افتتاح می‌شود

سیدعلی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: توجه به تولید و توسعه کار سبب اشتغال پایدار خواهد شد و حمایت از تولیدکنندگان، توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از عدالت اقتصادی مهم‌ترین عامل کاهش تورم و بیکاری است.

وی افزود: اشتغال پایدار در صورت ایجاد فرصت‌های شغلی تحقق یافته و خودباوری، همت و تلاش رمز موفقیت در عرصه کار، تولید و اشتغال است.

حسینی به مسئله تحریم اقتصادی اشاره و تصریح کرد: در شرایط کنونی دشمنان نظام با حربه تحریم واحدهای اقتصادی ما را مورد هدف قرار داده تا بتوانند با ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند اما دشمن بداند ما نه تنها نگران تحریم نیستیم بلکه مطمئن هستیم کارگران ما با تکیه بر دانش و نوآوری نیازهای جامعه را رفع می‌کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابل افزود: کارگران و کارفرمایان دو قشر تاثیرگذار بر روابط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بوده و تنها زمانی شاهد بهره‌وری بالا خواهیم بود که بین کارگر و کارفرما در واحدهای اقتصادی همدلی حاکم باشد.

حسینی بیان داشت: سال گذشته 8 هزار و 68 نفر جویندگان کار، 7هزار و 30 فرصت شغلی، 7 هزار و 965 معرفی‌شدگان، 2 هزار و 113 مورد به کار گماردگان، 719 مورد کارفرمایان بهره‌مند از مزایای بیمه و یک‌هزار و 729 مورد کارجویان بهره‌مند از ماده 80 در این اداره ثبت شده است.

وی تصریح کرد: فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش صنعت 3 هزار و 496  مورد،بخش کشاورزی 14 مورد و در بخش خدمات 2 هزار و 520 مورد بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابل اذعان داشت: در بخش به کارگماردگان نیز در بخش صنعت 856 مورد، در بخش کشاورزی چهار مورد و در بخش خدمات یک هزار و 253 مورد ذکر شده است.

حسینی افزود: تعداد شرکت تعاونی تاسیس شده 88 مورد و تعداد اعضا 695 مورد بوده که برای 750 نفر اشتغالزایی شده است.

وی گفت: مجتمع ورزشی کارگران شهرستان بابل از پروژه‌های  مصوب سفر استانی هیئت دولت به مازندران بوده که در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع در روستای هتک پشت واقع در پنج کیلومتری شهرستان بابل احداث شده است.

حسینی اظهار داشت: زمین این مجتمع توسط اهالی محل اهدا شده و از محل اعتبارات ملی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و اعتبارات استانی با پیگیری امام جمعه بابل و مسیولان شهری احداث شده است که روز جمعه سوم خرداد ماه با حضور معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. 

انتهای پیام/86009/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول