اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

43 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت سوم خرداد در سمنان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: 43 عنوان برنامه متنوع فرهنگی ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از سوی سپاه و بسیج در شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

43 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت سوم خرداد در سمنان برگزار می‌شود

علی‌نقی همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد، روز فتح خرمشهر است که به تعبیر امام خمینی (ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این روز یادآور منش، اندیشه و استراتژی حضرت امام است.

وی افزود: مجموعه سپاه و بسیج به منظور زنده نگه داشتن حماسه آن دلاورمردان غیور برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری شب شعر، خاطره‌گویی رزمندگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، سرکشی از خانواده‏های معظم شهدای سوم خرداد و . . . در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان همچنین برگزاری گردهمایی سیاسی، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، رژه موتورسواران در سطح پایگاه‏ها و حوزه مقاومت را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: صبح‏گاه مشترک نیروهای مسلح نیز به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه در تیپ قائم برگزار می‌شود.

همتی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به مراسم ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) نیز اشاره‌ای کرد و گفت:  امسال برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بالغ بر 2 هزار نفر به صورت متمرکز ثبت نام انجام داده‌اند که 54 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2249/ت10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول