اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم شهرستان قصرقند خواستار شدند

نصب دکل مخابراتی همراه اول در قصرقند

به علت آنتن‌دهی نامناسب در شهرستان قصرقند، مردم این منطقه از مسئولان خواستار نصب دکل همراه اول شدند.

نصب دکل مخابراتی همراه اول در قصرقند

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، مدتی است که مردم شهرستان قصرقند و حومه از آنتن‌دهی نامناسب همراه اول و ایرانسل با مشکلات زیادی مواجه هستند.

 

مردم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرقند به پاره‌ای از مشکلات خود در این زمینه پرداختند که با هم می‌خوانیم: ملازهی یکی از اهالی محله کورسر قصرقند است که از سیم کارت همراه اول استفاده می‌کند و درباره مشکلات این خط گفت: از آغاز واگذاری سیم کارت‌های اعتباری در محله کورسر، مشکلات آنتن‌دهی وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: گاهی اوقات برای تماس‌های ضروری مجبورم به پشت بام خانه بروم تا بتوانم تماس بگیرم.

 

این شهروند ادامه داد: باید مسئولان نسبت به این وضعیت فکری اساسی بکنند اگر کسی از مردم دچار بیماری یا مشکلات دیگری بشود چگونه می‌تواند با مراکز اورژانسی و یا مراکز درمانی دیگر تماس برقرار کند.

 

ملازهی بیان داشت: خطرات هر لحظه انسان‌ها را تهدید می‌کنند و مهم‌ترین وسیله برای برقراری ارتباط در دنیای امروزی تلفن است.

 

لال‌محمد بلوچ یکی از جوانان محله کورسر که از سیم کارت ایرانسل استفاده می‌کند هم گفت: وضعیت ایرانسل در اوایل بهتر بود، اما چند ماهی است که با زحمت تماس برقرار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: من از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنم و مجبورم گوشی خود را در ارتفاع بالا قرار دهم تا به وسیله کابل به رایانه وصل شود و بتوانم از اینترنت استفاده کنم.

 

این جوان ادامه داد: در برخی اوقات حتی علامت آنتن تا مدت‌ها ناپدید می‌شود.

 

لال‌محمد ابراز داشت: آیا من برای ارتباط برقرار کردن همیشه باید بالای بلندی باشم لطفا مسئولان محترم چاره‌ای بیندیشید.

 

جوان دیگری که مشترک همراه اول و ایرانسل است می‌گوید: گاهی پیش آمده برای برقراری یک ارتباط یک ساعت تلاش کنم و به بلندترین نقطه بروم تا تماس برقرار شود، ولی نه سرعتی است و نه آنتی.

 

احمد یکی از فرهنگیان محله کورسر قصرقند گفت: مسئولان قول داده‌اند که یک دکل در این محله نصب کنند اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: به علت عدم آنتی‌دهی تلفن‌های همراه مجبورم گوشی خود را خاموش کنم.

 

این شهروند فرهنگی بیان داشت: بهتر است مسئولان این نیاز ضروری و مهم مردم شهرستان را در اولویت کارهای خود قرار دهند تا شهروندانی که در نقاط دوردست استان زندگی می‌کنند بتوانند در مواقع ضروری و فوری با مراکز مورد نظر ارتباط برقرار کنند.

 

این شهروندان در ادامه از مسئولان شهرستان و استان خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.

 

مسئول مخابرات قصرقند در این باره یادآور شد: محله کورسر که ورودی شهرستان قصرقند است نیازمند یک دکل همراه اول یا ایرانسل است که در صورت مساعدت مسئولان این مشکل مرتفع خواهد شد.

 

الله‌بخش غلامی اذعان داشت: مردم محله زین‌الدینی هم از خدمات همراه اول و ایرانسل محروم بوده و ما در تلاش هستیم تا با همت مسئولان استانی با نصب دکل‌های این دو اپراتور، مشکل شهروندان را برطرف کنیم.

 

امیدواریم مشکلات مردم قصرقند در زمینه آنتن‌دهی نامناسب خطوط همراه اول و ایرانسل به گوش مسئولان برسد و هرچه سریع‌تر در این مورد اقدام کنند.

 

==============

گزارش از امان‌الله عزیزی

==============

 

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول