اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شوشتر خبر داد

راه‌اندازی تلفن 123 شوشتر

رئیس اداره بهزیستی شوشتر گفت: خط تلفن 123 مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

راه‌اندازی تلفن 123 شوشتر

نرگس بهداروند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: خط 123 مرکز اورژانس اجتماعی، با هدف ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری به زودی افتتاح می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر در خصوص اطلاع‌رسانی در زمینه راه‌اندازی خط 123 به عموم مردم افزود: 7 هزار پیام کوتاه برای اطلاع‌رسانی عموم به منظور راه اندازی خط 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی در سطح شهرستان ارسال خواهد شد.

بهداروند خاطر نشان کرد: افراد می‌توانند در مواجه با هرگونه بحران اجتماعی با مرکز اورژانس اجتماعی 123 تماس بگیرند تا کارشناسان این مرکز به محل‌های اعلام شده اعزام شوند.

وی در بیان فعالیت‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی شوشتر تصریح کرد: در این اورژانس افرادی که با کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندان و معلولان آزار دیده، یا زوجین متقاضی طلاق، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی مواجه‌اند را راهنمایی کرده و اقدامات لازم را برای برگشت این افراد به زندگی آرام انجام می‌دهند.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر بیان کرد: خط 123 مرکز اورژانس اجتماعی هفته آینده در سطح شهرستان راه‌اندازی و در ساعات اداری پاسخگوی هر گونه مشاوره در زمینه بحران اجتماعی است.

بهداروند از افزایش ساعات پاسخگویی به افراد خبر داد و گفت: تلاش بر این است که خدمات مشاوره و روانشناسی را علاوه بر ساعات اداری در سایر ساعات شبانه‌روز نیز ارائه کنیم تا بتوان خدمات و مشاوره بیشتری به مردم ارائه داد.

وی ادامه داد: کارشناسانی در مرکز بهزیستی حضور دارند که پاسخگوی افراد هستند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورت لزوم فرد را برای چند جلسه حضوری و مشاوره بیشتر به مرکز بهزیستی شوشتر دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/72006/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول