اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات استان اردبیل:

85 درصد روستاهای زیر 20 خانوار اردبیل صاحب تلفن ثابت هستند

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: 85 درصد ساکنان مناطق روستایی زیر 20 خانوار از نعمت ارتباطی تلفن ثابت برخوردار هستند.

85 درصد روستاهای زیر 20 خانوار اردبیل صاحب تلفن ثابت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور محمدحسینی عصر امروز در نشست با استاندار اردبیل که به همراه مدیران و مسئولان این شرکت در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه تلفن ثابت بیش از 510 هزار واگذاری انجام شده که از این تعداد تلفن منصوبه 400 هزار شماره تلفن در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه تلفن ثابت از شش سال پیش به روز واگذار می‌شود، ضریب نفوذ تلفن ثابت را در استان اردبیل 31.9 درصد اعلام کرد.

محمدحسینی در ادامه تصریح کرد: تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان از تلفن ثابت بهره‌مند هستند و در مجموع 65 مرکز کم ظرفیت و هشت مرکز پرظرفیت در این زمینه تجهیز شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

این مسئول از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های واگذاری تلفن ثابت، تلفن سیار، اینترنت و بخش داده‌ها گزارشی ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 510 هزار شماره ثابت در استان واگذار شده و تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت تلفن ثابت بهره‌مند هستند و همچنین حدود 85 درصد روستاهای زیر 20 خانوار نیز از این نعمت برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت مخابرات استان با بیان اینکه تاکنون تعداد 850 هزار تلفن همراه در استان واگذار شده، اضافه کرد: از این تعداد حدود 175 هزار تلفن همراه در سال 91 واگذار شده است.

محمدحسینی بیان کرد: در حال حاضر تمامی جاده‌های اصلی استان از پوشش آنتن‌دهی برخوردار هستند و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: شعار امسال هر خانه یک IDSL است که برای تحقق این شعار باید 300 هزار IDSL واگذار کنیم.

محمدحسینی از واگذاری 25 هزار IDSL در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: سال گذشته 14 هزار IDSL شرکت مخابرات استان به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام/62003‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول