اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش نرخ کرایه آژانس‌های تلفنی، اتوبوس و تاکسی درون شهری آذربایجان غربی

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: نرخ کرایه آژانس‌های تلفنی، اتوبوس و تاکسی درون شهری در شهرهای خوی، مهاباد، میاندوآب و بوکان افزایش می‌یابد.

افزایش نرخ کرایه آژانس‌های تلفنی، اتوبوس و تاکسی درون شهری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز سیدجواد محمودی در اولین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت آذربایجان غربی که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تصادفات چند روز اخیر در جاده‌های آذربایجان‌غربی منجر به کشته شدن 11 نفر در یک روز شد که این رقم بسیار وحشتناک بود.

وی اتخاذ تدابیر و آسیب‌شناسی کارشناسانه در زمینه حمل و نقل و جاده‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این مسائل باید در اولین فرصت در شورای حمل و نقل و ترافیک آذربایجان‌غربی بررسی شود.

محمودی با اشاره بر لزوم حل مشکلات راه‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: مشکلات حوزه‌های ترافیکی استان باید به زودی حل شود تا شاهد اتفاقات ناگوار دیگری نباشیم.

در این جلسه پس از قرائت دستور جلسه با عنوان طرح درخواست افزایش کرایه‌های حمل و نقل درون شهری در شهرهای آذربایجان‌غربی به جز ارومیه مقرر شد کرایه تاکسی‌های خطی درون شهری در مهاباد، خوی، بوکان و میاندوآب تا سقف 25 درصد و حداکثر تا 500 ریال افزایش یابد.

نرخ آژانس‌های تلفنی پس از یکسان‌سازی در شهرهای مذکور تک نرخی مصوب شد و در مهاباد به رقم 10 هزار ریال و در خوی به 15 هزار ریال افزایش یافت.

شایان ذکر است، سال جاری هزینه نگهداری ناوگان تاکسی تلفنی در شهرهای آذربایجان غری نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.

در این جلسه کرایه اتوبوس‌های درون شهری در شهرهای میاندوآب، مهاباد و خوی پس از بیان این مطلب که هزینه‌های نگهداری اتوبوس در سال جاری نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است، یک هزار و 500 ریال مصوب شد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول