اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل:

تعرفه تلفن همراه 55 تومان در هر دقیقه است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل با بیان اینکه تعرفه تلفن همراه 55 تومان در هر دقیقه است، گفت: تغییر چندانی را در نرخ تلفن همراه نداشتیم بلکه شرکت مخابرات سعی کرده است یکسان‌سازی تعرفه تماس تلفن همراه با همراه را انجام دهد.

تعرفه تلفن همراه 55 تومان در هر دقیقه است

یاور محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای محور اردبیل – سرچم نصب شش آنتن BTS در نظر گرفته شده بود تا کل مسیر سرچم – اردبیل به طول 127 کیلومتر در جغرافیای استان زیر‌پوشش تلفن همراه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کل مسیر اردبیل – سرچم 187 کیلومتر است که بخشی از این مسیر در حوزه خدمات‌رسانی استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان می‌باشد، عنوان کرد: تنها 127 کیلومتر از این مسیر در جغرافیای استان است که ما پوشش اولیه 80 کیلومتر آن را در همان زمان افتتاح انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل افزود: در 47 کیلومتر مابقی قرار شد شش آنتن BTS نصب شود که هزینه خرید هر آنتن 150 تا 200 میلیون تومان است که ما درخواست خرید را انجام داده و با برق‌رسانی به بخشی از این مسیر سه مورد از این سایت‌ها فعال شده است.

محمدحسینی ادامه داد: این سایت‌ها در مسیر روستای میکائیل، مزرعه و تونل شماره دو نصب شده و 16 کیلومتر از مسیر را پوشش داده است.

این مسئول در خصوص نصب سه سایت BTS دیگر در این مسیر تصریح کرد: فعال‌سازی آنها نیاز به نیرو رسانی دارد که شرکت برق اگر زمینه نیرو‌ رسانی را مهیا کند قطعاً به این کار اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل ابراز داشت: البته ما در حال حاضر کلیه نقاط حادثه‌خیز که از پل فلزی تا انتهای مسیر روستای کزج را شامل می‌شود زیر‌پوشش تلفن همراه برده‌ایم و از انتهای تونل اول تا تونل 12 که مسیر خوش‌خیم به شمار می‌رود مشکل چندانی نداریم و اگر عدم پوشش نیز باشد به نظر نمی‌رسد گرفتاری حاد برای مردم به وجود آید.

محمدحسینی یادآور شد: با وجود این اطمینان‌بخشی، ما آمادگی داریم سه آنتن دیگر را در صورت نیرو‌ رسانی سریع‌تر تا دو سه ماه آینده نصب کنیم.

تعرفه تلفن همراه 55 تومان در هر دقیقه است

وی با بیان اینکه تعرفه تلفن همراه 55 تومان در هر دقیقه است، تاکید کرد: تغییر چندانی را در نرخ تلفن همراه نداشتیم بلکه شرکت مخابرات سعی کرده است یکسان‌سازی تعرفه تماس تلفن همراه با همراه را انجام دهد به طوری که در تمام نقاط کشور رقم 55 تومان برای هر دقیقه تماس همراه اول با همراه اول اعمال می‌شود.

عضو شورای اداری استان با بیان اینکه این یکسان‌سازی به نفع مشتری است، گفت: ما حق تعیین نرخ نداریم بلکه اختیار کم کردن نرخ را در حد مجاز داریم و اختیاری برای افزایش قیمت نداریم.

محمدحسینی در خصوص اجرای طرح هم‌کدسازی در شهرستان‌های مختلف یادآور شد: با اجرای این طرح قطعاً هزینه ارتباطی افراد کاهش می‌یابد.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: با اجرای طرح هم‌کد‌سازی شماره‌ تلفن‌های مشترکان ثابت در سراسر استان، هزینه آبونمان افزایش نخواهد یافت.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول