اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی صورت می‌گیرد

حذف کد بین شهری مشترکان تلفن ثابت در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: به‌زودی با اجرای طرح فلت‌سازی مشترکان تلفن ثابت، کد بین شهری مشترکات تلفن ثابت در استان بوشهر حذف می‌شود.

حذف کد بین شهری مشترکان تلفن ثابت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین افتخاری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: یکی از طرح‌های در دست اقدام شرکت مخابرات استان بوشهر فلت سازی مشترکان تلفن ثابت در سطح استان است که با اجرای آن هیچ مشترکی در زمان تماس به دیگر شهرستان‌های استان نیازی به کد نخواهد داشت.

وی افزود: به این ترتیب به‌زودی با اجرای طرح فلت سازی مشترکان تلفن ثابت، کد بین شهری مشترکان تلفن ثابت در استان بوشهر حذف می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از رفع مشکلات قطع تلفن ثابت در جزیره خارک خبر داد و گفت: اخیرا ساکنان جزیره خارک گلایه‌هایی در ارتباط با مشکل ارتباطی خود داشتند که با نصب و راه‌اندازی دکل مخابراتی این مشکل حل شد.

افتخاری بیان داشت: همچنین به‌‌زودی رادیو ارتباطی پرظرفیت بین گناوه و جزیره خارک نصب خواهد شد و مشکل مشترکان تلفن ثابت در این جزیره حل می‌شود.

وی افزود: هم اکنون 98 درصد پوشش همراه اول در استان داریم که در بخش‌های شهری و روستایی نصب و در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه دیتا و ارزیابی امور مشترکین تلفن همراه رتبه سوم کشوری را داراست.

افتخاری گفت: بیش از 700 کیلومتر فیبر نوری در استان بوشهر اجرا شده که بهترین بستر ارتباطی است و این استان در بین هشت استان اول کشور در زمینه واگذاری ای دی اس ال به مشترکان قرار دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول