اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ریگان خبر داد

کانون‌های فرهنگی مساجد ریگان تجهیز می‌شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان از تجهیز تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به رایانه، قفسه کتاب و میز و صندلی و کتاب خبر داد و گفت: مابقی کانون‌ها نیز به زودی مجهز می‌شوند.

کانون‌های فرهنگی مساجد ریگان تجهیز می‌شوند

حجت الاسلام منصور نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در ریگان اظهار داشت: در سالروز میلاد حضرت علی (ع) جشن‌های باشکوهی در مساجد شهرستان ریگان برگزار شد.

وی گفت: این جشن‌ها توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد که با استقلال خوب مردم روستاها همراه بود.

نعمتی با اینکه شهرستان ریگان بیشترین کانون فرهنگی هنری را در استان کرمان دارد، افزود: بیش از 72 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان ریگان فعالیت دارند‌.

وی خاطر نشان کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته و نظر‌سنجی‌های انجام شده، کانون‌های مساجد بخش گنبکی ریگان در برگزاری جشن 13 رجب رتبه نخست را در بین کانون‌های مساجد شهرستان به خود اختصاص دادند‌.

نعمتی تصریح کرد: استقبال جوانان از این جشن‌ها چشمگیر بود و در برگزاری این جشن‌ها با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشارکت داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان بیان کرد: این کانون‌ها مراسم‌های شعبان را با شکوه خاصی در این شهرستان برگزار می‌کنند.

نعمتی از تجهیز تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به رایانه، قفسه کتاب و میز و صندلی و کتاب خبر داد و افزود: مابقی کانون‌ها نیز به زودی مجهز می‌شوند.

انتهای پیام/80014/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول