اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ابتکار دانشگاه صنعتی ارومیه صورت گرفت

برگزاری ویژه برنامه طرح پیاده‌روی سنجی (پرس)

ویژه برنامه طرح پیاده‌‌روی سنجی (پرس) همراه با جشن مولود کعبه و سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن سه نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه طرح پیاده‌روی سنجی (پرس)

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ویژه برنامه طرح پیاده‌‌روی سنجی (پرس) همراه با جشن مولود کعبه و سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن 3000 نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد.

طرح پیاده‌روی سنجی (پرس) از ابتکارات دانشگاه صنعتی ارومیه و رئیس این دانشگاه ایرج میرزایی بوده که با شعار پیشگیری، ارتقای سلامتی، آمادگی کار و نشاط جامعه در راستای ترویج تندرستی در جامعه ارائه شده که این ویژه برنامه به منظور اهدای جوائز دور سوم، میلاد حضرت علی (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شده است.

این جشن با قرائت قرآن و پخش سرود ملی و حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه صنعتی ارومیه آغاز به کار کرد.

در ادامه مراسم مولودی خوانی و سخنرانی در رابطه با مقام و ویژگی‌های اخلاقی حضرت علی (ع) و برنامه‌ای در زمینه آزادسازی خرمشهر برگزار شد، همچنین مسابقه نقاشی برای کودکان زیر 10 سال، مسابقات و برنامه‌های متنوعی در طول جشن اجرا شد.

در این ویژه برنامه قرعه کشی و اهدای جوائز دور سوم طرح پیاده‌روی سنجی (پرس) صورت گرفت که جوائز آن شامل یک دستگاه پراید، سه عدد لپ تاپ، 10 عدد دوچرخه، پنج عدد بن خرید لوازم خانگی، 30 عدد بن خرید لوازم ورزشی بوده و این قرعه کشی در طول برنامه و از طریق نرم افزار قرعه‌کشی به صورت زنده روی پرده سالن صورت گرفت.

مراسم قرعه کشی با حضور نماینده دادستانی و دارایی و یکی از همنوردان به نمایندگی از سایر همنوردان و رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه و اعضای هیئت علمی انجام شد.

در رابطه با این طرح افراد خیر، اعضای هیئت علمی و جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه با این طرح همکاری دارند.

شرکت کنندگان و همنوردان این طرح خانواده‌ها‌، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه بوده و دور چهارم طرح پرس نیز از 28 اردیبهشت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/61001/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول