اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

سالمندان را برای ورزش از خانه‌ها بیرون می‌کشیم/نظارت بیشتر بر باشگاه‌ها

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: قصد داریم در راستای برنامه‌های توسعه سلامت اجتماعی سالمندان را از خانه‌ها برای ورزش کردن بیرون بیاوریم.

سالمندان را برای ورزش از خانه‌ها بیرون می‌کشیم/نظارت بیشتر بر باشگاه‌ها

غلامعلی ابراهیمی در همایش تجلیل از باشگاه‌های برتر استان که در خانه وزنه‌برداری استان اصفهان برگزار شد اظهار کرد: دولت محترم با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی که حاکم شد قصد داشت کار را به بخش خصوصی واگذار کند و در صورتی‌ که چنین موضوعی اتفاق می‌افتاد مردم بیشتر می‌توانستند وارد ورزش شوند و موجب می‌شد در بیشتر رشته‌های ورزشی در سطح بین‌المللی حرف نخست را بزنیم.

وی تصریح کرد: در سال 89 این امر تقلیل پیدا کرد و ما هم نتوانستیم از شاخص‌های حمایتی خودمان استفاده کنیم، اما هرچه تصدی دولت کاهش پیدا کند فضاهای ورزشی بیشتری ایجاد می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه از سال جاری نظارت بر باشگاه‌های ورزش بیشتر می‌شود ادامه داد: امیدواریم هیچ فرد خاطی در هیچ رشته ورزشی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون 334 هزار متر مربع فضای ورزشی ایجاد شده اضافه کرد: امیدواریم باشگاه‌های خصوصی بیشتر شده تا نیاز استان نیز به فضاهای ورزشی مرتفع شود.

ابراهیمی ضرورت توجه به ورزش سالمندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: قصد داریم با کمک باشگاه‌ها سالمندان را از منازل بیرون آورده و به سمت ورزش سوق دهیم، چرا که انجام چنین کاری موجب می‌شود به تبع آن خانواده‌ها نیز به ورزش روی بیاورند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول