اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

برگزاری المپیاد ورزشی زیر‌ 15 سال در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری اولین دوره مسابقات المپیاد زیر‌ 15 سال با هدف استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی در اردبیل خبر داد.

برگزاری المپیاد ورزشی زیر‌ 15 سال در اردبیل

احد پازاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اولویت برنامه‌های سال جاری وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش قهرمانی و ملی با ظرفیت موجود اظهار داشت: البته در کنار آن ورزش همگانی روستایی و حوزه جوانان همچنان از اولویت‌های جدی است که البته قرار نیست به صورت حرفه‌ای در رشته‌های مختلف ورود پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: در برنامه پنجم توسعه و در 13 محور تکلیف ما مشخص شده که از جمله این تکالیف ارتقای سلامت افراد جامعه با گرایش به ورزش‌های همگانی، توسعه مسائل فرهنگی و شیوه زندگی سالم، ارتقای توانمندی ورزشکاران استان با توجه جدی به ورزش قهرمانی، توجه به نقش زنان و گسترش مشارکت آنها و توسعه زیر‌ساخت‌ها و افزایش سرانه فضاهای ورزشی از جمله این تکالیف مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ما در سطح استان و در برش یک ساله سعی کردیم برای خود نقشه راهی را تعیین کنیم تا به واسطه این نقشه راه و در محورهای هجده‌گانه بتوانیم در مسابقات بین‌المللی، جهانی، آسیایی و حتی المپیک و پار‌المپیک موفق عمل کنیم.

پازاج یادآور شد: حضور ورزشکاران مرد و زن ما در مسابقات آسیایی و پارا‌آسیایی بر اساس رشته‌های اولویت‌دار مدال‌آور و پر استعداد تعیین شده است.

این مسئول توجه به گروه سنی پایه و حوزه استعدادیابی را بسیار جدی توصیف کرد و متذکر شد: برگزاری المپیاد زیر 15 سال در استان اردبیل نیز بر محور همین موضوع در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تاکید کرد: از 10 شهرستان ما یک شهرستان میزبان این المپیاد خواهد بود که انتظار داریم در این زمینه ارتقای شاخص‌های جدی و اساسی را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/62001/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول