اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 158

حسینی: حل مشکلات کشور روحیه جهادی می‌خواهد

دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: حل مشکلات فعلی کشور نیازمند یک همت و روحیه جهادی است تا بتواند راه را برای حل مشکلات و توسعه کشور بیش از پیش مهیا سازد.

حسینی: حل مشکلات کشور روحیه جهادی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن حسینی امروز در جمع برخی از صاحبنظران علمی در گرگان اظهار داشت: مدیریت کارآمد، پرهیز از حواشی و سابقه درخشان در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در فرد دکتر قالیباف متجلی است.

وی با اشاره به سابقه درخشان شهردار تهران در عرصه مدیریت اضافه کرد: رویکرد اجتماعی در اداره شهر، تجربه‌گرایی، علم‌گرایی، نفی سعی و خطا، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی و کاری این نامزد انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شود.

روحیه جهادی و مردمی از مهمترین ویژگی‌های دکتر قالیباف

حسینی تاکید کرد: با مروری بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری پی خواهیم برد که اکثر ویژگی‌هایی که ایشان بدان اشاره کرده‌اند با شخصیت دکتر قالیباف انطباق دارد.

وی با اشاره به سابقه درخشان این نامزد ریاست جمهوری در عرصه هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: این روحیه بسیجی و الگوی مدیریت جهادی ایشان در توجه به شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب، تجربه‌گرایی، علم‌گرایی و دانایی‌محوری متبلور شده است.

این صاحبنظر سیاسی، ضابطه‌مندی، نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، مردمداری و خدمتگذاری صادقانه و متعهدانه و شفافیت و پاسخگویی را از دیگر نقاط درخشان کارنامه دکتر قالیباف قلمداد کرد.

تجربه موفق شهرداری تهران در کارنامه دکتر قالیباف

حسینی یادآور شد: این نامزد ریاست جمهوری در طی مدیریت خود بر شهرداری تهران منشأ تحولات بسیاری در حوزه‌های اجتماعی، حمل و نقل عمومی و پروژه‌های عمرانی و بزرگراهی بوده‌اند که هر کدام از این حرکات موید مدیریت شایسته وی در عرصه مدیریت اجرایی است.

وی عقلانیت را مهمترین نیاز کشور برشمرد و متذکر شد: دکتر قالیباف معتقد است با خردورزی مبتنی بر تولید میتوان ضمن حفظ اصول و ارزش‌های اساسی روندها، جهت‌ها و عملکردها را نیز اصلاح کرد.

حسینی افزود: برنامه‌های ایشان نیز با رویکرد پیشرفت و عدالت و با نگرشی راهبردی به داده‌های موجود و تجارب ارزشمند بیش از 200 نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان خبره و با مدیریت ایشان فارغ از گرایش‌های جناحی و سلیقه‌ای تنظیم شده است.

ارایه برنامه با 54 محور موضوعی

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ایشان به 54 حوزه موضوعی و مهم کشور اشاره شده که به روشنی و صراحت از رویکردهای علمی و مستند در زمینه توسعه کشور پرداخته شده و مدعی است با ارائه راهبردها و راهکارهای کاربردی میتوان مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی را بیش از پیش بهبود بخشید.

دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان اذعان داشت: با رجوع به محورها، برنامه‌ها و رویکردهای اصلی عملکرد دکتر قالیباف در عرصه‌های مختلف مدیریتی به خوبی می‌توان دریافت که وی  سیاست‌مداری مدرن، اما با هویت و اصیل است.

حسینی با اشاره به جایگاه اصولگرایی در اندیشه نامزد مورد نظرش تصریح کرد: در اندیشه‌های دکتر قالیباف اصولگرایی واقعی محیطی پرنشاط برای رقابتی سالم و تمام عیار است و در شرایطی اصولگرایی را به پویایی سیاسی پیوند می‌زند که در چند سال گذشته جریان حاکم بر قدرت به نام اصولگرایی مسیری متفاوت را طی کرده است و اتفاقاً با نوعی سیاست‌زدگی افراطی و انحصارطلبی، دعوا و تنش‌زایی را به جای رقابت سالم سیاسی انتخاب کرده است.

انتهای پیام/84002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول