اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 161

دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی رضا شیران خراسانی، رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف «سید حسن حسینی» به عنوان جانشین و دبیر اجرایی این ستاد در گلستان منصوب شد.

دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان با اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان و اعلام رسمی آن از سوی وزارت کشور، ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان راه‌اندازی و شروع به فعالیت کرد.

جانشین و دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: کارنامه اجرایی دکتر قالیباف نشان می‌دهد که حرکت در مسیر توسعه منافاتی با حفظ ارزش‌های اسلامی همچون عدالت، عقلانیت ،انسانیت و اخلاق ندارد.

سید حسن حسینی اظهار داشت: الگوی مدیریت جهادی قالیباف بر محور شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب، تجربه‌گرایی، علم‌گرایی و دانامحوری است.

وی با تاکید بر مشکلات فعلی کشور در موضوع مدیریت و نظارت‌های منطبق با آن خاطرنشان کرد: در برنامه‌های قالیباف، ضابطه‌مندی، نظم‌پذیری و قانون‌گرایی از جایگاه بسیار مهمی در اداره کشور برخوردار است.

حسینی تصریح کرد: در این بین برنامه‌محوری و کارآمدی، تکلیف‌مداری، مسئولیت‌شناسی، مردم‌داری و خدمت‌گزاری صادقانه و متعهدانه نیز به عنوان محورهای برنامه این نامزد اصولگرا مورد تاکید قرار گرفته ‌است.

به گفته وی در فرایند مدیریت، خلاقیت و ابتکار عمل، تحول در ساختارها و روندها، شفافیت و پاسخگویی توام با انجام کارهای بزرگ و شجاعانه از دیگر مواضع اصولی است که در برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری لحاظ شده است.

انتخاب دکتر قالیباف زمینه‎ساز توسعه ایران اسلامی است

دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان با اشاره به سوابق اجرایی این نامزد اصولگرا افزود: حضور فعالانه در دفاع مقدس و تجربه حضور در عرصه جهاد سازندگی موید روحیه جهادی و پرتلاش دکتر قالیباف است.

حسینی ادامه داد: مطمئن هستیم با توجه به شناختی که نسبت به وی وجود دارد، انتخاب ایشان به عنوان رئیس‎جمهور و سکان‎دار اجرایی کشور می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شود.

انتهای پیام/83003/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول