اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

جشن پدران آسمانی به یک سنت تبدیل شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: جشن پدران آسمانی از سال 84 در سراسر ایران برگزار می‌شود و به یک رسم و سنت تبدیل شده است.

جشن پدران آسمانی به یک سنت تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی شامگاه پنجشنبه در آیین جشن پدران آسمانی در محل گلزار شهدا اظهار داشت: جشن پدران آسمانی از سال 84 در سراسر ایران برگزار می‌شود و به یک رسم و سنت تبدیل شده است.

وی افزود: فرزندان شهدا در شب میلاد امام علی (ع) به گلزار شهدا می‌آیند و برای پدران خود هدایایی را می‌آوردند که این هدیه‌ها به نیازمندان اهدا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید « من و علی (ع) پدران معنوی امت هستیم» و فرزندان شهدا در شب میلاد امیرالمؤمنین علی (ع) جشن پدران آسمانی را برگزار می‌کنند.

حسنی‌سعدی ابراز داشت: این پیروزی که شهدا آن را به ما هدیه دادند، موجب غرور ملی، عزت، قدرت و سرافرازی ما شد.

وی با بیان اینکه مناطق اشغالی بعضی از کشورها پس از گذشت سال‌ها هنوز در دست دشمن است، تصریح کرد: اگر فرماندهی، روحیه اخلاص، شجاعت و توکل امام خمینی (ره) و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا نبود چه بسا که خرمشهر ما هم مانند بلندی‌های جولان هنوز در دست دشمن بود، اما حتی یک وجب از خاک ایران در دست بعثی‌ها باقی نماند.

این یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در حالی که در دوران قبل از انقلاب اسلامی 5 میلیون و 600 کیلومتر از خاک ایران را به بهانه‌های مختلف از دست ما گرفتند، اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران از کشورمان جدا نشد.

انتهای پیام/80019/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول