اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازبان ملی‌پوش مازندرانی فوتبال ساحلی ایران:

مسابقات فوتبال ساحلی آسیا از سطح بالایی برخوردار بود

دروازبان ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: مسابقات فوتبال ساحلی آسیا از سطح بالایی برخوردار بود.

مسابقات فوتبال ساحلی آسیا از سطح بالایی برخوردار بود

پیمان حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه سطح کیفی مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا بالا بود، اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم‌های خوبی از آسیا شرکت داشتند که تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان غرب آسیا شد.

وی با اشاره پیروزی ایران مقابل عمان در فینال این مسابقات افزود: در چهار بازی گذشته تیم ملی ایران مقابل عمان سه بار شکست را متحمل شد.

دروازبان نوشهری تیم فوتبال ساحلی ایران از رقابت نزدیک تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات غرب آسیا ابراز داشت: هفت تیم قطر، عمان، فلسطین، بحرین، لبنان، عراق و ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند.

حسینی با اشاره به میزبانی ایران در نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا اذعان داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های آسیایی به طور شایسته به میزبانی جزیره زیبا قشم برگزار شد.

وی که زننده گل سوم و تساوی بخش بازی فینال مقابل عمان بود، تصریح کرد: در فینال وقتی از عمان سه بر یک عقب بودیم گل سوم و تساوی بخش توسط من وارد دروازه عمان شد.

حسینی در پایان افزود: در ضربات پنالتی هم بازیکن ما توپ را به گل تبدیل کرد و من هم پنالتی بازیکن عمان را مهار کردم تا موجب قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در غرب آسیا شوم.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول