اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی:

فوتبال ساحلی اصفهان مدیریت ضعیفی داشته است

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: مسئول کمیته فوتبال ساحلی استان اصفهان نه علی نادری و نه فوتبال ساحلی را می‌شناسد.

فوتبال ساحلی اصفهان مدیریت ضعیفی داشته است

علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در نخستین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی غرب آسیا که به میزبانی ایران و در جزیره قشم برگزار می‌شد توانستیم عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: با وجود تیم‌های بحرین, عمان و فلسطین سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و تمام این تیم‌ها قصد داشتند در این بازی‌ها قهرمان شوند.

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: توانستیم در این مسابقه‌ها تیم فلسطین، عراق و بحرین را با نتایج بسیار خوب شکست دهیم و در فینال هم موفق به شکست دادن تیم خوب عمان در ضربات پنالتی شدیم.

وی با اشاره به تیم عمان تاکید کرد: این تیم در جام جهانی حضور داشته و از جمله تیم‌های بسیار خوب آسیا محسوب می‌شود و ما هم به دلیل تجربه بالای بازیکنانمان توانستیم تیم عمان را در ضربات پنالتی شکست دهیم.

نادری با بیان اینکه در منطقه شرق آسیا تنها تیم ژاپن خوب است اضافه کرد: در یکسال اخیر و از زمان روی کار آمدن خانم شهریاری به عنوان رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی و با برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی که وی صورت داده رشد بسیار قابل توجهی را در فوتبال ساحلی کشور شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: به طور واقع باید از خانم شهریاری که توانسته فوتبال ساحلی را زیر و رو کند و به جایگاه بسیار مطلوبی برساند و با توجه به عملکرد مثبتش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی نیز بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، قدردانی کرد.

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه به وضعیت فوتبال ساحلی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این شهر ظرفیت بسیار بالایی در رشته فوتبال ساحلی دارد، اما با مدیریت ضعیفی که تاکنون داشته به هیچ عنوان به جایگاه واقعی خودش دست پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: مسئول کمیته فوتبال ساحلی اصفهان نه علی نادری را می‌شناسد نه این رشته را و تنها یک پست را اشغال کرده است.

انتهای پیام/63020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول