اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اردبیل:

قالیباف مدیریت جهادی را در تمام شئون نشان داده است

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان اردبیل گفت: قالیباف به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری مدیریت جهادی خود را در تمام ابعاد نشان داد و ثابت کرد که با تکیه بر این مدیریت می‌توان کشور را از تنگناهای مختلف عبور داد.

قالیباف مدیریت جهادی را در تمام شئون نشان داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام یوسف‌پور آذری صبح امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: نامگذاری سالانه مقام معظم رهبری که امسال نیز به نام حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده نباید تنها در حد شعار، پارچه ‌نوشتن یا بیلبورد نصب کردن خلاصه شود بلکه بهتر است به عنوان راهبرد، هدف و چشم‌انداز در دراز مدت مورد توجه قرار گیرد.

وی شایسته‌ترین میدان خلق حماسه سیاسی را انتخابات و حضور قاطع مردم در صحنه 24 خرداد اعلام کرد و یادآور شد: تحقق واقعی این حماسه در سایه حضور مردم در پای صندوق‌های رای و‌ آرای ریخته شده قابل مشاهده و عینیت یافتن است و اگر مردم ما با حضور حماسی خود در انتخابات حضور پیدا کنند در حقیقت هر رای آنها تیر خلاصی به چشم جهانیان و ابر جنایتکاران خواهد بود.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان اردبیل با اشاره به حساسیت موقعیت جهانی و بین‌المللی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: حضور در این انتخابات و رای بالای مردم سبب خواهد شد تا در مذاکرات بین‌المللی و به ویژه 1+5 از موضع قدرت با دنیا سخن بگوییم و آنها که به دنبال حربه و بهانه‌ای هستند تا علیه این ملت قطعنامه صادر کرده و حرکت مخرب انجام دهند با حضور قاطع ملت در این عرصه نیز می‌توانیم بهترین حرکت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها را شاهد باشیم.

یوسف‌پور آذری صحنه انتخابات را صحنه نشان دادن کار‌آمدی‌ها و نمود اعتلای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: هدایتگری‌ها و روشنگری‌های مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح نشان می‌دهد که آن حضرت با مصداق‌هایی که برای ملت برمی‌شمارند راه و مسیر را برای شناخت واقعی هموار می‌کنند تا ملت انتخاب صحیحی را داشته باشد.

وی عنوان کرد: یکی از این مصادیق قدرتمندی کاندیدای اصلح در حوزه اجرایی و کار رو به جلوی کشور است به طوری که در این مصداق در بین هشت نامزد انتخابات کارنامه قالیباف در کار جهادی و حرکت‌های واقعی در این حوزه مشهود و معلوم است.

این فعال سیاسی ابراز داشت: بزرگترین چالش کشور ما بحث مالی نیست بلکه بحث مدیریتی است و اگر رویکرد به مدیریت و نگاه به این حوزه از افکار و اندیشه‌های عقلانی برخوردار باشد می‌توان در حوزه اجرا و عمل موفق بود.

یوسف‌پور آذری شعار قالیباف کاندیدای اصولگرا را مدیریت جهادی با نگرش و افکار بسیجی اعلام کرد و افزود: قالیباف در این مدیریت چه در دوران جنگ، چه در حضورش در قرارگاه خاتم، چه فرماندهی نیروی هوایی سپاه، چه زمانی که در فرماندهی نیروی انتظامی حاضر بوده و چه در مقطع کنونی در سنگر مدیریت شهرداری تهران این توان، قابلیت و بضاعت را از خود نشان داده است.

ورود قالیباف در سال 84 به انتخابات صحیح نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحول ایجاد شده در نیروی انتظامی بعد از حضور قالیباف اشاره کرد و ادامه داد: با حضور این شخصیت به عنوان مدیر و مدبر آگاه به مسائل جامعه رویکرد نیروی انتظامی از صرف نظامی خارج شد و شکل فرهنگی و اجتماعی پیدا کرد به طوری که حرکت‌های مشهود و قابل قبولی را در این حوزه از او شاهد بودیم.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه در سال 84 ورود قالیباف به انتخابات صحیح نبود چرا که دیدگاه نسبت به او دیدگاه نظامی و پلیسی بود، تصریح کرد: اما امروز قالیباف با حضور موفق هشت ساله در سنگر مدیریت شهرداری توانسته توانش را به نمایش بگذارد هر چند که خود او معترف است که به عنوان یک مجاهد و ایثارگر وارد جبهه‌ها شده و در کنار سایر فرماندهان توانسته است در مدیریت جنگ نقش‌آفرینی کند.

یوسف‌پور‌ آذری با بیان اینکه قالیباف هنر مدیریتی خود را در شهرداری نشان داده و در بین 800 شهرداری جهان هشتمین شهردار برتر دنیا انتخاب شده است، گفت: با نگرش منصفانه باید گفت که مدیریت قالیباف در شهرداری تهران مدیریت جهادی و انقلابی بوده و ورود وی به صحنه انتخابات در اردوگاه اصولگرایی بیش از هر زمان دیگر او را در جایگاه بالاتر قرار داده است.

وی به میثاق‌نامه اصولگرایان با سه معیار کار‌آمدی، مشروعیت و مقبولیت اشاره کرد و ابراز داشت: در هر سه مصداق قالیباف توانسته بالاترین امتیاز را در بین رقبا به دست آورد و در نظرسنجی‌ها نیز جایگاه وی شاخص و ممتاز بوده است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان اردبیل مدعی شد: در تمام نظر‌سنجی‌ها قالیباف کاندیدای پیشتاز است و در این ماه‌های اخیر بدون تخریب رقیب سعی کرده است قابلیت خود را به نمایش بگذارد.

یوسف‌پور آذری در خصوص ستادهای تبلیغات قالیباف در اردبیل نیز خاطرنشان کرد:‌ یکی از این ستادها به نام ستاد مردمی، دیگری به نام ستاد رویش جوانان و سومین ستاد نیز به نام ستاد حامیان دکتر قالیباف اعلام موجودیت کرده و از امروز فعالیت‌هایشان را آغاز می‌کنند.

وی با تاکید بر رعایت مسائل اخلاقی در سبک و سیاق تبلیغاتی قالیباف یادآور شد: بسیاری از مسائلی که امروز از زبان قالیباف در تخریب سایر کاندیداها مطرح می‌شود بیشتر شیطنت رسانه‌ای است چرا که برخی‌ها مرز تخریب با نقد و انتقاد را نمی‌دانند.

این فعال سیاسی ضرورت نهادینه شدن نقد در جامعه آن هم با شاخصه سعه صدر و صداقت را یادآور شد و افزود: ممکن است در خصوص کاندیداها نقد‌هایی مطرح باشد اما هرگز خود قالیباف و ستادها و یاران او هرگز دست به تخریب نخواهند زد.

یوسف‌پور آذری از تمام رسانه‌ها خواست در انعکاس شفاف و روشن مسائل همت کنند و هرگز در دام شگردهای رسانه‌ای غرب که بیشتر در صدد تخریب کاندیداها هستند، نیفتند.

وی تصریح کرد: به زودی فیلمی از ستاد قالیباف بیرون می‌آید که در آن ابعاد مختلفی از دست‌کاری رسانه‌های بیگانه در سخنرانی‌ها و اظهاراتش روشن شده و حقایق بیشتر به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان اردبیل معیار تعیین شده از سوی امام راحل را که هر وقت رسانه‌های بیگانه شما را تمجید کردند به هوش باشید و هر وقت تخریب شدید شاد باشید که حتما در مسیر درست حرکت می‌کنید، اظهار دشت‌: عده‌ای با بی‌تقوایی و زیر ‌پا گذاشتن مسائل اخلاقی در داخل کشور نیز سعی می‌کنند منافع ملک و ملت را خدشه‌دار کنند که بهتر است آنها نیز دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف‌پور آذری در پایان سخنان خود شعار و گفتمان حقیقی پیش‌روی ستادهای انتخاباتی قالیباف و جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی را کار‌آمدی، عقلانیت و اعتدال توصیف کرد و گفت: همه باید به این برجستگی‌ها پایبند باشیم.

انتهای پیام/62001/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول