اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ارشد قالیباف:

حاضریم از قالیباف کارنامه‌ای کارآمد ارائه دهیم

مشاور ارشد شهردار تهران گفت: حاضریم از قالیباف کارنامه‌ای کارآمد ارائه دهیم.

حاضریم از قالیباف کارنامه‌ای کارآمد ارائه دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، عیسی کاکویی مشاور ارشد شهردار تهران در همایش راه‌های تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در مسجد جامع شهرستان میاندرود با اشاره به خصوصیت‌هایی که ملل مختلف با آنها در جهان شناسانده می‌شوند، اظهار داشت: توانمندی باید اولین چیزی باشد که ما را با آن در جهان می‌شناسند.

مشاور قالیباف کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در این مورد افزود: ما انسان‌هایی توانمند و توانا هستیم اما توانایی به ادعا نیست بلکه برنامه می‌خواهد.

وی با بیان اینکه مدیر موفق و توانمند در اذهان نزدیک و دور مردم ماندگار می‌شود، افزود: اما مدیرانی که توانمندی را نداشته باشند در دراز مدت به مشکل برمی‌خورند.

کاکویی کارآمدی و صلاحیت را موجب بقا و ماندگاری یک مدیر در اذهان مردم دانست و افزود: این دو خصلت در همه شرایط باید سرلوحه مدیران، کارگزاران و مسئولان در جمهوری اسلامی قرار بگیرد تا آنهایی که ادعای کارآمدی دارند تکلیف‌شان مشخص شود چون اگر کسی به عنوان مدیر این خصلت را نداشته باشد دستش رو می‌شود.

مشاور ارشد قالیباف تاثیرات ناکارآمدی را بر اعتماد مردم منفی دانست و تصریح کرد: ناکارآمدی یک مدیر موجب کاهش اعتماد مردم می‌شود.

کاکویی با بیان اینکه ملتی بازنده است که کسانی در آن ادعای کارآمدی کنند، اما در عمل خلاف آن ثابت شود، افزود: کشور ما کشور شکست و رکود نیست و ما در مقابل هیچ بحرانی شکست نخواهیم خورد مگر اینکه توانایی اداره بحران را نداشته باشیم.

فرمانده میاندرودی سال‌های دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‌های مهم باقر قالیباف در سال‌های دفاع مقدس، نیروی انتظامی و شهرداری تهران تصریح کرد: ما حاضریم از قالیباف در جنگ تحمیلی، ناجا و شهرداری تهران کارنامه‌ای روشن و کارآمد ارائه دهیم.

کاکویی در ادامه این جلسه که با حضور 600 نفری از مردم و جوانان شهرستان میاندرود و شهر سورک برگزار شده بود، گفت: ما در تهران گل لاله برای یک فصل نکاشتیم ما یک کشور را ساختیم.

وی با بیان اینکه همه شور و شوق و استعداد در این کشور وجود دارد تصریح کرد: به آنهایی که با قلم تردید فکر می‌کنند می‌توانند از روی جنازه رد شوند می‌گویم خیر ما هستیم.

کاکویی با انتقاد تلویحی از برخی بی‌نظمی، بی‌قانونی و بی‌توجهی‌ها به ساز و کارهای قانونی کشور تصریح کرد: افتخار می‌کنم که تصویر قالیباف را در کنار تصویر همت، باکری و تهرانی مقدم می‌بینم و خدمات گذشته را تحسین می‌کنم.

مشاور ارشد قالیباف، قالیباف را فرمانده 19 ساله جنگ دانست و افزود: ما خدمات انجام شده در گذشته را تحسین می‌کنیم و لطماتی را که در گذشته وارد شده است را بدون محنت، تهمت، تحقیر و تمسخر رفع می‌کنیم همانطور که تاکنون به مدیران پیش از خود نتاختیم و خرابی تحویل مدیران پس از خود نداده‌ایم.

وی شهرداری تهران را در 64 شاخص مدیریت شهری در دنیا دارای بالاترین رتبه دانست و افزود: امروز شهرداری تهران را پس از 7.5 سال با اصلاح زیرساخت، انجام خدمات رفاهی و ایجاد آرامش در دل مردم تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام /86021/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول