اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 113

قالیباف: قانون‌شکنی رواج یافته است / لبخند مردم تهران به من انگیزه خدمتگزاری داد

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه قانون‌شکنی در کشور رواج یافته که طبق فرمایش امام راحل خلاف شرع است.

قالیباف: قانون‌شکنی رواج یافته است / لبخند مردم تهران به من انگیزه خدمتگزاری داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدباقر قالیباف امروز در مراسم افتتاح دفتر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان گلستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: بیکاری نسل جوان به ویژه فارغ‌التحصیلان دغدغه خانواده‌ها است.

وی افزود: باید با سرعت، تلاش فراوان و تدبیر مشکل بیکاری نسل جوان را حل کنیم.

ملت ایران در دفاع مقدس دین خود را ادا کرد

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تاکنون هر کسی به سهم خود برای پیشرفت و آبادانی این کشور زحمت کشیده است، اما براساس ارزیابی‌ها این خدمات در خور شان مردم نیستند.

قالیباف با بیان اینکه مسئولان در برخی از مواقع در مسیر خدمت‌رسانی به مردم دچار غفلت و کوتاهی شدند، تصریح کرد: دوران نورانی دفاع مقدس را باید از این دوره جدا کنیم.

به گفته وی، در این دوره ملت رشید ایران به ویژه افرادی که در دفاع مقدس حضور خاص و ویژه داشتند دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

دفاع مقدس به الگوی مدیریتی تبدیل شده است

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: دفاع مقدس دوره نمایش اخلاص، پایداری، شجاعت، مدیریت و مشارکت معنی‌دار مردم در کشور بود.

قالیباف گفت: شهداء و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس از توده‌ها، قومیت‌ها، مذاهب و ادیان مختلف کشور و حتی از دورترین روستاهایی هستند که تاکنون اسمشان را نه دیده‌ ایم و نه شنیده‌ایم.

وی ادامه داد: آنها علاوه بر حماسه‌آفرینی بر بستر عقلانیت و وحدت ایستادند و آن را به الگویی برای مدیریت کشور تبدیل کردند.

روحیه خدمتگزاری جای خود را به شعارگرایی و منت گذاشتن بر مردم داده است

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: انس و الفت در همه ابعاد دفاع مقدس وجود داشت و بر همین اساس بهترین الگو برای اداره کشور در هر مقطعی است.

قالیباف ادامه داد: هر چه از آن دوران نورانی فاصله می‌گیریم با فراز و نشیب شاهد سیاست‌زدگی در امور مدیریتی کشور هستیم.

به گفته وی، با دور شدن از آن دوران، روحیه خدمت، کار و تلاش جای خود را به شعارزدگی، شعارگرایی و منت گذاشتن به مردم بدون حفظ کرامت آنها داده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تنش‌های سیاسی غیرضروری در شرایطی که مردم با سختی و مشقت زندگی می‌کنند جز فرصت‌سوزی نتیجه دیگری ندارند، افزود: برخی از مسئولان به جای اینکه رفع مشکلات مردم را دغدغه خود بدانند به تنش‌های بی‌مورد سیاسی می‌پردازند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تمامی اقشار مختلف مردم حتی روستاییان مناطق محروم و دور افتاده که مرکز تولید و تلاش هستند باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

قالیباف ادامه داد: من یک روستایی‌زاده، از قشر متوسط رو به ضعیف جامعه و برخاسته از توده‌های مردم هستم و به این افتخار می‌کنم.

وی تصریح کرد: امروز که در آستانه یک تصمیم بزرگ و حماسه سیاسی هستیم بر اساس وظیفه پا در عرصه رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری می‌گذارم و خود را متعلق به این ملت می‌دانم.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به هشت سال تصدی مسئولیت شهرداری تهران گفت: در این هشت سال لبخند پر از مهر مردم به ما امید می‌داد و با این امید تلاش و خدمت می‌کردیم.  

قالیباف افزود: آمده‌ام تا آرامش را جایگزین تنش‌ها و اختلافات و محبت و برادری را جایگزین کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها کنم. 

وی ادامه داد: آمده‌ام تا با یاری پروردگار و همکاری ملت ایران و با کوله باری از تجربه و 30 سال خدمتگزاری به قرارهایی که با ملت ایران گذاشتیم، عمل کنم.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران در چهارمین دهه انقلاب اسلامی وارد روزها و ماه‌های بسیار حساسی شده است، تصریح کرد: قرارمان با ملت ایران این بود که با انقلاب اسلامی و یک نظام اسلامی جامعه ما به خودشناسی و خودکفایی برسد. 

قالیباف ادامه داد: قرارمان با ملت ایران این بود که شاهد نظامی متعلق به مردم باشیم و مسئولان جز خدمت و تلاش برای رفاه و آسایش آنها دغدغه دیگری نداشته باشند.

به گفته وی، قرارمان با ملت ایران این بود که کشور را به قله‌های پیشرفت و آرامش برسانیم

انتهای پیام/83003/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول