اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور و انتخاب بزرگان برخی طوایف گچساران

مازیار قشقایی رئیس دفتر ستاد قالیباف در گچساران شد

با حضور بزرگان برخی طوایف بزرگ گچساران، مازیار قشقایی به عنوان مسئول دفتر ستاد محمدباقر قالیباف در این شهرستان انتخاب شد.

مازیار قشقایی رئیس دفتر ستاد قالیباف در گچساران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست بزرگان طوایف مختلف گچساران به منظور اعلام حمایت از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف و انتخاب مسئول دفتر این کاندیدای احتمالی در گچساران برگزار شد.

بر پایه این گزارش در این نشست که با حضور بزرگان طوایف مختلف گچساران از جمله ایل بزرگ قشقایی، طوایف مختلف ترک‌، نیمدور، کایوسفی، میرسیدی، شاه‌بهرام، سادات میرزا علی، سرآب‌ننیز، گناوه لری، باباکان، بختیاری و جمعی از بزرگان این شهرستان برگزار شد، مازیار قشقایی رئیس سابق کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس کنونی کانون مداحان گچساران به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی محمد قالیباف در گچساران معرفی شد.

شرکت کنندگان در این جلسه بر انتخاب فردی اصلح با وجهی اجتماعی مناسب تأکید کردند و در این میان چند نفر را برای انتخاب مسئول ستاد معرفی کرده که در پایان با انتخاب و نظر بزرگان طوایف حاضر در نشست مازیار قشقایی به عنوان مسئول دفتر ستاد قالیباف در گچساران معرفی شد.

به گزارش فارس در این جلسه بر عدم تبلیغات قبل از موعد قانونی، پایبندی به اصول و مر قانون و حضور پرشور، حداکثری و باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید شد.

انتهای پیام/82014/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول